Beantwoord

Sommige mail wordt aangekondigd in pop up maar komt niet aan in inbox

• 8 september 2017
  • 3 reacties
  • 467 keer bekeken

Heel gek. Niet alle mail komt aan in mijn inbox. Als ik achter de pc zit dan zie ik regelmatig pop ups onderin mijn beeld verschijnen dat er bepaalde mail binnenkomt, maar die mail zit dan niet altijd in mijn inbox.
Uiteraard heb ik gekeken in mijn ongewenste post inbox, daar zit ie ook niet in.
Op webmail is mijn inbox helemaal leeg zelfs, is dat normaal?
Overigens krijg ik op mijn webmail of mobiel ook alleen maar mail binnen als ik Outlook op mijn PC uit heb, of de PC uit is. Lijkt me ook niet kloppen, of wel?
Ik heb nu de afzender waarvan de mail niet aankwam (ik zag ik in de pop up wie dat was) nu ingesteld als 'nooit blokkeren', en de spamfilterbescherming uitgezet van Bullguard. Wellicht helpt dat??
Iemand bekend met het probleem?
icon

Beste antwoord door jannuh 8 september 2017, 02:00

Dat de mail niet in je mailclient aanwezig is na de popup zou mogelijk kunnen wijzen op een verkeerd ingestelde regel(s); die zou ik zeker even nalopen(of Bullguard inderdaad).

Overigens krijg ik op mijn webmail of mobiel ook alleen maar mail binnen als ik Outlook op mijn PC uit heb, of de PC uit is. Lijkt me ook niet kloppen, of wel?

Gebruik je op je PC een email client en haal je mail binnen via Pop3?
Mogelijk een optie niet aangevinkt bij account instellingen tabblad serverinstellingen.

Als je mail een tijdje op de server laat staan(zie screenshot) krijgt webmail en de mailapp op je smartfoon ook de gelegenheid om de mail alsnog binnen te halen....
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Dat de mail niet in je mailclient aanwezig is na de popup zou mogelijk kunnen wijzen op een verkeerd ingestelde regel(s); die zou ik zeker even nalopen(of Bullguard inderdaad).

Gebruik je op je PC een email client en haal je mail binnen via Pop3?
Mogelijk een optie niet aangevinkt bij account instellingen tabblad serverinstellingen.

Als je mail een tijdje op de server laat staan(zie screenshot) krijgt webmail en de mailapp op je smartfoon ook de gelegenheid om de mail alsnog binnen te halen....
Ah dank! Die instelling om mail op de server te laten staan heb ik gevonden. Het zag er bij mij - Outlook 2010 🙂 anders uit maar ik heb hem gewijzigd.
Het effect van dat ik de spamfilter van Bullguard heb uitgezet heb ik nog niet kunnen testen. Vandaag eens kijken. Maar in ieder geval 1 probleem opgelost 🙂
Volgens mij krijg ik nu ook alle mail in mijn inbox. Wel wat meer spam, maar goed...

Reageer