Beantwoord

spam in mailbox



Toon eerste bericht

2455 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ook hier helaas weer een toename van de spam. Gelukkig blijft het beperkt tot een stuk of twee per dag (gewoon in de inbox dus), maar het is duidelijk meer dan voorheen. En ook nog steeds reguliere nieuwsbrieven in de spambox, overigens zonder dat ik daar een patroon in kan herkennen. Dezelfde nieuwsbrieven/afzenders soms in de spambox, soms in de inbox. Jammer, het blijft tobben bij KPN.
Reputatie 4
Badge +6
Ook hier een toename van spam wat niet in de spammap belandt.
Reputatie 3
Badge +1
Ben al een hele tijd niet geweest hier,ik dacht laat ik het een kans geven maar het is weer bar en boos met de spam,nog steeds worden er mailtjes voor spam aangezien wat geen spam is wat spam is gaat niet naar het spamvak.😡
Mijn vraag is dit nu zo moeilijk op te lossen,
Reputatie 4
Badge +2
Tja, ook ik blijf reageren op de spam, vandaag alweer 6 waarvan 2 (nep) KPN mail. Ongelooflijk dat dit maar voortduurt. Ik ben echt verbijsterd dat een gerenommeerd bedrijf zich zo profileert naar zijn klanten, gewoonweg niks laten horen!!! 😫 😴 😝 Waarom komt hier nu niet een mededeling van een echte kpn'r die inhoudelijk het probleem uitlegt en een tijd stelt dat het echt opgelost is. Op zijn minst een moderator die hier iets van vindt en zegt en dan vasthoudend aanpakt.
💪🏿
Reputatie 5
Badge +7
Helaas ook vandaag weer veel spam mails maar ook goede mails die in de spammail box zitten.
Waarom gaat het de laatste weken weer zo verkeerd?
Ik stuur alles door maar vraag me af of dit nog wel zinvol is 🤔
Reputatie 4
Badge +2
Er is bij KPN niemand die zich over de spamproblematiek zorgen maakt. Althans zo ervaar ik het.
Zojuist weer 3 spam in mijn outlook en 2 echte mail in de webmail spam map.
Het erge hiervan is dat ik dus alle spam zie. Daardoor is het nog ergerlijker dan het al is.
Ik ga maar weer een iemand uitdagen........bij KPN denk ik wellicht de nieuwe CEO.
Reputatie 4
Badge +2
@Allart Ga jij met de spamproblematiek naar de RvB of moet ik het doen?
Reputatie 7
Badge +12
@Steennul65 ik ga de toename van de spam aankaarten bij de techneuten die zich hiermee bezig houden, dat lijkt mij de beste plek! Dank voor je mention.
Reputatie 5
Badge +2
Elke dag komt het weer met bakken binnen., Het lukt KPN al een jaar niet om het op te lossen. Zou het nu wel lukken? Vergeet het maar. Laat de nieuwe CEO de boel maar eens lekker schoon vegen en de organisatie structuur aanpassen. Het is duidelijk een zootje. En dus belangrijk dat hij op de hoogte is (zal worden gebracht) van dit probleem. Die techneuten zijn er al veel te lang mee bezig.

Reputatie 4
Badge +2
@Allart Beste Allart, er is geen sprake van toename maar als vanouds een berg ellende die over mij (ons) heen wordt gestort. Daarbij komt dat ook voor mij bestemde mail in de spam map webmail kpn terecht komt. Daar komt ook spam in. Dan komt er ook nog spam in mijn outlook mail als die niet in de spam map webmail wordt afgevangen en er zit ook nog spam in mijn reguliere in map van outlook. Ik moet dus altijd om "echte" aan mij gerichte mail te ontvangen altijd in de spam map kpn webmail kijken. Trouw stuur ik alle spam die in Outlook komt door naar Valse email kpn door maar dat lijkt ook een bodemloze put .
Zie daarvoor al meerdere klachten in dit topic. Ook meld ik de mail die in spam map komt dat het geen spam is. Helaas na weken melden blijft de mail gewoon fout gaan. Ik en vele anderen met mij worden daar ongelooflijk moedeloos van. Het topic sterft een stille dood terwijl het probleem niet is opgelost.
Dit zou kpn zich ter harte moeten nemen, klanten die zich inspannen om een probleem op te lossen zo in de kou te zetten.
Ik vertrouw op je inzet, die je op meerdere plekken laat zien, om ook dit probleem onder jouw bezielende leiding op te lossen.
Dank je, namens velen!!!🗣
Reputatie 7
Badge +12
Dank voor je mention @Steennul65 en de informatie die je hebt gedeeld. Hoewel ik van de achterliggende techniek weinig weet, zal ik alle zaken die je deelt uiteraard delen met de betreffende collega's.
Reputatie 3
Badge +1
Vanmiddag kreeg ik een privébericht van forumbeheer, naar aanleiding van mijn "vraag" op het forum: of ik naar tevredenheid geholpen was. Dat het spamprobleem nog steeds niet is opgelost vind ik eerlijk gezegd schandalig. Die enquête komt wel op een erg ongelukkig moment. Ik probeer er de humor maar van in te zien, al kost het me veel moeite.
Reputatie 3
Badge +1
Goedemorgen,fouten maken we allemaal daar zijn we immers mensen voor,maar ik vraag mij nu wel af zijn dit wel fouten van KPN of heeft mijn gewoon poep aan de mensen.
Er komen nu berichten in mijn postvak in die normaal altijd in het spam vak kwamen zelfde afzender,nu kan je zeggen ach Martina laat het,NEE ik betaal voor een product en dan moet het ook werken.
Heb 2 keer in 2 jr tijd een bos bloemen gehad van de KPN niet voor het probleem maar omdat je zo schofterig behandeld wordt door sommige mensen aan de telefoon,maar voor het probleem zelf nooit een excuus ze gaan maar door ben het onderhand nu wel zat.
En waarom duurt het zo lang voordat iemand nu eens met een correct antwoord komt,kom op KPN 😡
Reputatie 4
Badge +2
Eerlijk is eerlijk, in mijn outlook op 6 febr. 2018 mijn laatste spam gehad en in webmail spammap slechts 1.
Heeft mijn bericht aan @Allart geholpen en helpt hij mij? Ik ben benieuwd naar de reacties van andere gebruikers.
Reputatie 3
Badge +1
Of @Allart jou helpt weet ik niet, zelf zie ik geen verbetering. Vandaag drie overduidelijke spamberichten in mijn inbox, een in de spambox, waar ook een reguliere nieuwsbrief van een theater werd afgeleverd. Weliswaar gaat het niet om grote aantallen, maar het is nu al weer een paar weken zo. Zo nu en dan ook wel zes stuks op een dag. De grote ellende van ruim een jaar geleden begon op de zelfde manier. Ik houd mijn hart vast.
Ik heb dezelfde vraag wat de redenen zijn achter het verzenden van e-mails in de map Spam. Ik kon geen antwoord krijgen voordat deze post kwam. Blij om het antwoord te weten vanaf hier.
Reputatie 3
Badge +1
(Oeps, foutje)
Reputatie 3
Badge +1
Zou @Allart mij nu toch ook helpen 😉 ? Nu vijf dagen (dus sinds mijn vorige bericht) geen enkel spambericht, ook niet in de spamfolder. Mooi zo!
Het lijkt er op dat de algoritmes van het spamfilter weer zijn aangepast aan de laatste streken van de spamboeven. Ik hoop dat de zaak op orde blijft.
De registrar van de betreffende domains is vautron.de
abuse@vautron.de meldt dat de mailservers bij iahoster.com in Curacao staan.
Op 20 februari 2018 heb ik abuse@vautron.de en abuse@iahoster.com (cc valse-email@kpn.com fraudhelpdesk enz.) gevraagd om alles van deze serial scammer te blokkeren en hem de wacht aan te zeggen. 2 dagen geen spam ontvangen, maar vanavond kwam er toch nog eentje door.
Ik begrijp niet dat kpn die weigerachtige registrars niet keihard aanpakt.
Terug bij af. Vanaf november ging het best goed met de spam. Een enkel bericht per week werd niet herkend door het KPN spamfilter. In januari nam het aantal niet gefilterde berichten toe, vooral in het weekend. Deze week zit ik alweer op zo'n 15 niet gefilterde spammails per dag. Ongeveer eenzelfde hoeveelheid vind als spam gefilterd in de spambox. Bijzonder is dat soms 2 spammails met dezelfde inhoud en (bijna) zelfde tijdstip verstuurd er één wel en de ander niet gefilterd wordt. Regelmatig stuur ik niet gefilterde spammails door via "valse email" naar de specialisten van KPN. Ik zie helaas weinig resultaat in positieve zin.
Reputatie 5
Badge +7
Sinds gisteren ongeveer 30 spam mails gekregen, sommige in mijn inbox en andere in de spambox van Thunderbird.
Ook in webmail weer dagelijks veel spam in de spambox.
Het ging een aantal weken goed maar zijn we weer terug bij af?
Reputatie 4
Badge +2
Bij mij ook!!!! 52 spammail in de webmail spam map sinds 14 februari 2018!!!!
14 mails zijn door Outlook als spam aangemerkt en 12 zijn er "gewoon" doorheen gekomen en in de in-map outlook geploft. Ik word het echt wel zat zo. @Allart zou er met zijn collega's gaan overleggen maar dat duurt al lang. Ik heb hem nog via een privé bericht de stand van zaken gevraagd maar helaas geen enkele reactie. Zo gaat KPN dan kennelijk tegenwoordig met zijn klanten om. Vroeger was dat wel anders de medewerkers werden getraind op klantinleving, meeveren en oplossing(en) aanbieden.
Zeg maar zoals dat gebruikelijk is de Aanvang de Analyse de Aanbieding en de Afsluiting van een probleem. De klant geholpen en een tevreden klant. Helaas ....................
Reputatie 3
Badge +1
Twaalf dagen geleden hoopte ik nog dat KPN zijn zaakjes op orde zou houden, maar helaas. Het wordt bijna met de dag erger. Spam in de mailbox, mail in de spambox, en de aantallen nemen toe. We zijn weer terug bij af. Diep treurig!
Reputatie 5
Badge +7
Ik zie dat er meerder leden in andere topics geklaagd hebben over de toename van spam.
Reputatie 5
Badge +7
En............ik zie nu, als auteur van dit topic dat ik nu dat ik het 2000ste bericht plaats.
Vieren we een jubileum?
Ik vind het in en intriest dat dit probleem niet wordt opgelost en ik ben niet de enige !

Reageer