Vraag

Spam in mailbox

  • 13 January 2019
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,
sinds mijn overstap naar KPN krijg ik constant op één enkel e-mailadres spam binnen, terwijl ik hier voorheen nooit last van heb gehad.
Het rare hieraan is, dat ik dit adres al jaren niet meer gebruik, en nog nooit op een of andere site heb opgegeven.
Heeft KPN dit adres wel voorzien van een spamfilter, of is het soms via KPN doorgespeeld aan derden?
Dit is gruwelijk irritant, maar ik ga dit adres niet verwijderen, omdat ik aanneem dat de fout hiervan niet bij mij ligt.
Mijn andere e-mailadressen hebben nergens last van, terwijl deze dagelijks gebruikt worden.
Hopelijk is dit door jullie op te lossen.

3 reacties

Reputatie 7
Wat is het domein (alles achter @) van het emailadres waar je nu die spam op ontvangt?
Reputatie 1
De domeinnaam is .....@on.nl
Deze is gekoppeld aan @kpnmail.nl
Reputatie 7
Oké, helder.
Dan zal er voorheen op dat adres waarschijnlijk ook spam binnengekomen zijn maar werd dat netjes afgevangen door de spamfilter. Helaas is de spamfilter bij KPN al zeer lange tijd een zorgenkindje.
Als je dat e-mailadres toch niet gebruikt, dan is mijn advies om hem toch maar te verwijderen, dat scheelt je waarschijnlijk een hoop ergernis aangezien ik niet verwacht dat dit overmorgen verholpen zal zijn.

Reageer