Vraag

Spam komt in spam in webmail, maar niet op iPhone

  • 17 November 2019
  • 11 reacties
  • 105 keer bekeken

Op webmail komt spam in spam, maar op iPhone de hele dag gewoon in postvak in. Ben er moe van en vraag me af of er hackers of virussen zijn. Heb ook kpn veilig

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Welke mailcliƫnt gebruik je?

Installeer eens de mailcliƫnt van Outlook.

Heb je daar hetzelfde probleem mee?

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt veel op:Ā https://forum.kpn.com/e-mail-10/spam-in-mailbox-op-mobiel-483997#post858755

Ik moet zeggen dat ik afgelopen dagen ook een paar spammailtjes gehad heb. Ik zal bij de volgende eens kijken hoe die in webmail staat.

Reputatie 4
Badge +2

Welke methode moeten we (met het nieuwe webmail) aanhouden om aan KPN aan te geven dat een mail geen spam is? Kan KPN ons een eenduidige manier aangeven? Die werkt? Volgens andere forumberichten is enken op het ā€œgeen spamā€ knopje duwen binnen webmail voldoende?

Reputatie 7

Welke methode moeten we (met het nieuwe webmail) aanhouden om aan KPN aan te geven dat een mail geen spam is? Kan KPN ons een eenduidige manier aangeven? Die werkt? Volgens andere forumberichten is enken op het ā€œgeen spamā€ knopje duwen binnen webmail voldoende?

Drukken op het "geen spam" knopje is voldoende.

Ook het verplaatsenĀ van een mailtje van de spamfolder naar de inbox is voldoende.

In beide gevallen wordt dat automatisch doorgegeven aan de spamfilter.

Wat wordt bedoeld met mailclient?

Reputatie 7
Badge +24

Wat wordt bedoeld met mailclient?

Het programma wat u gebruikt om mail op te halen en te verzenden.

Ik gebruik 3 adressen te kon, hotmail en Apple en voorheen gesynchroniseerd met laptopsĀ 

Ik zie imap...Ā 

Reputatie 7
Badge +24

"kon, hotmail en Apple" zijn geen programma's die u op uw laptop kunt installeren om daar vervolgens mail mee op te halen.Ā 

Bijv. Outlook, Thunderbird of Windows Mail zijn dat wel. Wat gebruikt u?

Het net betreft mijn iphone8

Reputatie 7

Het net betreft mijn iphone8

En dan nu nog het gebruikte mailprogramma.

Is dat wellicht hetĀ standaard mailprogramma van Apple?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Internetmoe. Speelt het probleem nog? Ook ik ben benieuwd naar de mailcliƫnt die je gebruikt op de iPhone. Ik hoor graag van je.