Vraag

Spam toegenomen

Reputatie 2
Badge
Goede morgen,

Sinds een aantal dagen is de spam in mijn mailbox behoorlijk toegenomen,.

Waren het eerst alleen af en toe de kadobonnen die ik won van AH of de Jumbo en NS, maar nu zijn het dames.

Sanne, Charlotte, Naomi, Sara, nogmaals Naomi, Anouk hebben mij in 3 uur tijd vannacht hun diensten aangeboden voor avontuurtjes en foto's.

Via de webmail tracht ik de afzenders en domeinen (@....) te blokkeren, maar elke dag komen ze van andere adressen.

Waar komt dit ineens vandaan?
Ik heb al 6 jaar een kpn emailadres, maar zo druk is het nooit geweest.

Groeten,

Carla

8 reacties

Reputatie 7
Hoi Riksela, (Carla)

Hoe die laat.ze.maar.in.hun.vet.gaar.koken dames 🙂 aan je adres ineens komen, tja vroeg of laat laat je sporen na op internet...:( of door welke reden dan ook..
http://www.mkbservicedesk.nl/2193/hoe-voorkom-ongewenste-mail.htm
Lees de info goed door er staat tal van goede informatie.

Suuk 6 bij dit onprettige.
Dreekuh.
Reputatie 2
Badge
Dank je voor de tip!

Ik heb al 2 adressen en alles komt nu juist binnen dus op de kpnmail.
Mijn gmail staat vol reklame en gebruik ik voor het grootste deel voor mailings, bestellingen enz.
Wat ik online doe doe ik dus meestal via gmail.
Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Ik heb me nog niet verdiept in waar dit vandaan komt, maar mijn Outlook-, Livemailadres en mijn eigen domeinnamen waarbij ik email afneem via de hostingpartij of via Office 365 krijgen al deze emails ook. Ergens deze week begon het en elke nacht komen er zo'n 8-10 emailtjes bij.

Robin
Reputatie 2
Badge
Hoi Robin,

Precies! Ineens sinds deze week.

Groeten,

Carla
Reputatie 7
Ik zal je wat vertellen. alleen al voor mijn familie heb ik een apart gmail adres. Ik heb vroeger ook veel spam gehad (andere provider) maar sinds ik verschillende adressen heb van de Gboys ist lekker rustig. 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hier ook elke nacht zeker 8 mails en overdag ook volgens mij slapen die dames nooit.
Wel zeer irritant heb ze al enkele keren geblokt maar telkens weer komen ze ergens anders vandaan.
Op mijn pc komen die in de spambox maar op mijn S7 blijven ze maar binnenkomen.
Weet iemand hoe je die ook op je smartfone kunt uitzetten???
Reputatie 7
Kijk eens of je mymail kunt gebruiken.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Carla, welkom terug op het forum! Vervelend dat je plots meer spam ontvangt 😞 Aan de reacties te lezen, ben je niet de enige die hier nu last van heeft.

Ik heb helaas geen hapklare oplossing voor dit probleem. Mijn collega Erik heeft in dit topic uitgelegd hoe je een e-mailfilter kunt toevoegen via Webmail. Maar uit jouw bericht begrijp ik dat je al een aantal filters hebt ingesteld.

@Dreekuh, bedankt voor de link. Daar staan een aantal goede tips tussen 🙂

Reageer