Beantwoord

Spam via mijn .hetnet mailadres

• 30 december 2017
  • 3 reacties
  • 173 keer bekeken

Sinds ongeveer een week wordt er vanuit mijn .hetnet mail spam verstuurd naar mailadressen in Frankrijk die ik niet ken. Deze worden dan afgekeurd door de KPN server als delivery failure. Dit mailadres gebruik ik niet actief. Hoe kan ik dit stoppen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door wjb 30 december 2017, 11:37

Helaas is dit niet te stoppen.
De spammer gebruikt blijkbaar jouw e-mailadres als reply adres in de spam die hij/zij verstuurt. Meestal is zoiets van korte duur omdat een spammer het reply adres regelmatig verandert.

Je kunt wel een e-mailfilter maken waarmee je filtert op de tekst van het onderwerp.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Threa, welkom op het forum! Is het met de tip van wjb gelukt deze mails naar de spamfolder te verplaatsen?

Als je dit e-mailadres helemaal niet gebruikt, kan ik voor je kijken of ik het voor je kan opzeggen/verwijderen. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Dankjewel voor je antwoord, ik ga meteen kijken of het hierna ophoudt.
Reputatie 7
Helaas is dit niet te stoppen.
De spammer gebruikt blijkbaar jouw e-mailadres als reply adres in de spam die hij/zij verstuurt. Meestal is zoiets van korte duur omdat een spammer het reply adres regelmatig verandert.

Je kunt wel een e-mailfilter maken waarmee je filtert op de tekst van het onderwerp.

Reageer