Beantwoord

Spamfilter laat overduidelijk nonsense door

  • 13 March 2019
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Wat is dat voor een spamfilter van KPN als het berichten doorlaat met overduidelijk nonsense afzenders zoals:

𝖩𝖾 𝗁𝖾𝖻𝗍 𝖾𝖾𝗇 𝗀𝖾𝗌𝖼𝗁𝖾𝗇𝗄, 𝗐𝖺𝖼𝗁𝗍 𝗈𝗉 𝗃𝖾
13/03/2019 - 20:30
𝘓𝘪𝘥𝘭-𝘗𝘳𝘪𝘮𝘦 (ySapvi@M2ZBskX6Y3SZ.com)

Ik stuur dagelijks een stapel valse emails op, maar het lijkt volkomen zinloos als er gewoon emails binnen kunnen komen afkomstig van zoiets als ySapvi@M2ZBskX6Y3SZ.com)

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 March 2019, 12:08

Bekijk origineel

2 reacties

De hoeveelheid spam is de laatste tijd weer sterk toegenomen. Een maatregel van KPN zou dit moeten voorkomen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Guus1951, Op dit moment functioneert de KPN spamfiltering niet optimaal. We zijn hier dagelijks mee en passen de spamfilters continu aan. Daarom is het goed dat je de e-mails doorstuurt! Ook al heb je het gevoel dat het zinloos is, deze voorbeelden hebben we wel nodig om de Spamfilter te verbeteren. Voor meer informatie wil ik je verwijzen naar het verzameltopic over spam. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het uiteraard graag 🙂

Reageer