Beantwoord

Spamfilter ziet e-mailadres van zus als spam

  • 24 March 2019
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

De spam filter van KPN Webmail haalt allerlei spam er niet uit, die komt dus binnen. Maar ineens ins het email adres van mijn zus aldoor in de spam box. Hoe zorg ik er voor dat haar e-mails weer gewoon binnen komen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 13:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @ebh, Ook bij ons is deze toename opgevallen en daarom blijven we mogelijkheden zoeken om spammers tegen te houden! Dit lichten we toe in dit topic. Het is wel erg lastig dat het e-mailadres van je zus wordt gezien als spam. Als een bericht onterecht in de spam is gekomen kun je het volgende doen: Stuur het originele bericht door naar e-mailadres abuse@kpn.com en naar samples@kpnmail.nl op de volgende manier:
  • Login op Webmail
  • Klik bij de folders aan de linkerkant op ‘Spam’.
  • Selecteer het bewuste bericht.
  • Klik op de knop ‘Doorsturen’ en kies voor de optie ‘Als bijlage’.
  • Vul bij de e-mailadressen abuse@kpn.com en samples@kpnmail.nl in en klik op de knop ‘Versturen’ om het bericht te verzenden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ebh, Krijg je de e-mails van jouw zus inmiddels weer binnen in de Postvak In of nog steeds in de Spam?
Reputatie 7
Badge +19
@ebh, Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ga ik ervan uit dat het allemaal weer werkt. 🙂 Als je toch nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!

Reageer