De spam filter van KPN Webmail haalt allerlei spam er niet uit, die komt dus binnen. Maar ineens ins het email adres van mijn zus aldoor in de spam box. Hoe zorg ik er voor dat haar e-mails weer gewoon binnen komen?
Goedemiddag @ebh, Ook bij ons is deze toename opgevallen en daarom blijven we mogelijkheden zoeken om spammers tegen te houden! Dit lichten we toe in dit topic. Het is wel erg lastig dat het e-mailadres van je zus wordt gezien als spam. Als een bericht onterecht in de spam is gekomen kun je het volgende doen: Stuur het originele bericht door naar e-mailadres abuse@kpn.com en naar samples@kpnmail.nl op de volgende manier:
@ebh, Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ga ik ervan uit dat het allemaal weer werkt. 🙂 Als je toch nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.