Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spam/phishingmail verwijderen.

Onderwerp: Spam verwijderen.

Ik krijg erg veel vervelende phishingmail (rabo, international card services, ing, abnamro, telford enz). Dus, wat doe je dan, hup naar de spambox, en vervolgens de spambox leegmaken. Tot mijn grote ergernis, kom de ongewenste mail dan weer in de prullenbak terecht. Wat is dan nog de In van die Spambox??? Kan iemand mij uitleggen wat de oplossing is voor dit probleem.
Vast bedankt voor jullie reacties.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 april 2017, 13:08

Welkom op het forum Buitje48Ok. Ik snap je ergernis! Je spamfilter vangt mails op die je liever niet wilt ontvangen, zoals reclame of andere dingen. In sommige gevallen komen die mails daar automatisch in, in andere gevallen niet. Je kunt je spamfilter "opvoeden" door de mails die je niet in je postvak in wilt krijgen, te verplaatsen naar je spambox. Wanneer je iets direct wilt verwijderen vanuit je postvak in, dan kun je het in 1 keer verplaatsen naar de prullenbak. Zo Hoef je niet twee keer dingen te verplaatsen. Heb je zo voldoende informatie over je spambox en je prullenbak?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Welkom op het forum Buitje48Ok. Ik snap je ergernis! Je spamfilter vangt mails op die je liever niet wilt ontvangen, zoals reclame of andere dingen. In sommige gevallen komen die mails daar automatisch in, in andere gevallen niet. Je kunt je spamfilter "opvoeden" door de mails die je niet in je postvak in wilt krijgen, te verplaatsen naar je spambox. Wanneer je iets direct wilt verwijderen vanuit je postvak in, dan kun je het in 1 keer verplaatsen naar de prullenbak. Zo Hoef je niet twee keer dingen te verplaatsen. Heb je zo voldoende informatie over je spambox en je prullenbak?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Buitje48Ok, heb je voldoende informatie over de spamfilter? Als er verder nog iets is, dan hoor ik het graag!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)