Beantwoord

spoed email aliassen beheren

  • 11 October 2020
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

Goede dag

Ik heb zelf 1 email acount daarbij staan er 2 email acount of aliassen can ex  die gebruikt ook die mijn kpn terwijl hij van min is 

Ik word bedreigd en ik zou willen wete  hoe krijg ik een nieuw enail adrds en wat als ik de oude verwijder wat zijn de gevolgen kan hij mij dan joh mailen ?

En veaag 2

Wat gebeurt er als ik dievaliassen van hem verwijder en en als hij dan weet jullie zou bellen voor nieuwe alissdrn wat gebeurd er dan 

Want ik wil niet dat hij opnieuw dat zounkrijgennop mijm acount en ten tweede mijn huisadres moet geheim blijven want ik sta onder beveiliging 

 

 

Hoor graag 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 October 2020, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Jokejj , Als het abonnement op jouw naam staat ik zou om te beginnen het wachtwoord van de emailaccounts wijzigen dan kan je ex daar al vast niets meer mee doen.

Je kunt natuurlijk rustig de aliassen (adressen noemt KPN dat) verwijderen. Het nadeel kan zijn dat als derden die alias ook weten, ze je niet meer kunnen mailen, dan moet je ze eerst even doorgeven wat je nieuwe emailadres is.

Als alléén je ex die aliassen weet kun je ze rustig verwijderen, maar dan moet je ex niet je echte emailaccount weten, anders heeft het nog geen zin.

Je kunt rustig een nieuw emailaccount er bij maken, maar je oorspronkelijke door KPN ooit eens toegekende account kun je niet verwijderen.

 

 

Hoe maak.ik nieuw wachtwoorden  van.mijn email acount kan je dit uitleggen

Hallo @Jokejj ,in MijnKPN kun je e.e.a. wijzigen.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Jokejj :

Je kunt ook (in de webmail) het emailadres van jouw ex blokkeren. Dan wordt alle email van dat ene emailadres al bij de KPN tegengehouden en verwijdert.

Weet jouw ex jouw (KPN) klantnummer ? Zo nee, dan zullen de medewerkers van de KPN aan jouw ex geen adresgegevens verstrekken.

Wordt de rekening / factuur (ook) naar jouw ex gestuurd ? Dan weet jouw ex ook waar je woont en wat jouw klantnummer is.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Jokejj, welkom op het forum! Als het abonnement op jouw naam staat, dan zijn alle e-mailadressen ook van jou. Dat betekent dat jij daar ook de baas over bent. 

De eerste stap is dan , zoals Jan al aangeeft, om wachtwoorden te wijzigen. Zowel van de MijnKPN zelf (mocht je ex die weten) en van de e-mailadressen. Voor de MijnKPN zelf doe je dat door daar in te loggen. Vervolgens ga je rechtsboven naar Profiel. Daar kun je het wachtwoord van de MijnKPN wijzigen.

Om vervolgens de email te beheren ga je naar  email.kpn.com. Daar log je in met dezelfde gegevens als dat je inlogt op de MijnKPN. Je krijgt dan een overzicht van alle mailaccounts die er zijn.

Klik er een aan, en dan kun je op de volgende pagina het wachtwoord wijzigen. Op diezelfde pagina kun je ook aliassen van dat adres verwijderen als je dat wilt. Vervolgens kun je linksboven met < Terug, terug naar het overzicht. Als je meerdere mailaccounts hebt, wijzig dan voor allemaal het wachtwoord.

Een nieuw mailaccount aanmaken doe je ook vanuit de overzichtspagina. Klik daarvoor rechtsonder op de op blauwe plus. 

 

Maar als hij nu kon belt wil ik niet dat ze het doorgeven wachtwoord ik heb deze nu gewijzigd ik heb een geheim adres huis adrss en dat wil ik zo houden ik wil dus niet dat hij er achter komt 

Ik heb zijn alias verwijderd en wachtwoord gewijzigd dus die weet hij nu niet 

Ik ben echt bang dus hoop dat goed os 

Reputatie 7
Badge +30

Wij weten jouw wachtwoorden ook niet, @Jokejj. Dat mag wettelijk gezien niet. Dus die kunnen we ook niet aan hem geven. Wat ik nog kan doen is een notitie achterlaten in je gegevens wat er aan de hand is. En dat er alleen dingen besproken mogen worden als jij zelf belt. Als je dit wilt, vul dan je forumprofiel in met je postcode en huisnummer. Alle velden waar ‘privé’ achter staat zijn alleen zichtbaar voor jou en voor mij. Dus daar kan niemand bij. Reageer hier dan even weer als je dit gedaan hebt.

Ga ik nu gelijk doen dus gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Jokejj. Het staat in onze systemen genoteerd dat er alleen dingen besproken mogen worden met jou persoonlijk.