Beantwoord

Status e-mailadres KPN overname door Solcon

  • 7 January 2021
  • 9 reacties
  • 351 keer bekeken

Badge

we zijn overgegaan naar glasvezel buitenaf. en als provider hebben we nu Solcon. Nu neemt Solcon ons emailadres kosteloos over. En tot onze verbazing krijgen we een rekening van email only.  Dat was niet volgens afspraak.  gebeld met KPN en SOLCON. Solcon zegt dat ik bij KPN moet wezen en KPN zegt dat ik dit schriftelijk naar bewijsstukken moet sturen. 

email adres van bewijsstuk@kpn.com doet het niet lees ik nu. Ben nu al 3 dagen verder en nog geen steek verder. Wordt er wel een beetje moe van. Wat kan ik nu doen dat zodat het geregeld is. 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 10 January 2021, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @el68, welkom op het forum. Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over een KPN e-mailadres en een factuur van een e-mail only abonnement. Ik wil graag voor je nakijken wat er precies aan de hand is en heb daarvoor jouw klantgegevens nodig. Wil jij jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is, achterlaten in jouw profiel? Ook graag het e-mailadres waar het om gaat. Je kunt het vakje “persoonlijke opmerkingen’ gebruiken voor extra informatie. De gegevens in het profiel zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als jij het profiel aangevuld hebt? Dan kan ik voor je aan de slag!

Badge

Beste Shyrin,

 

ik heb het profiel ingevuld. Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank voor jullie gegevens. Op het moment dat er een Internet, TV of bellen aansluiting opgezegd wordt, is het e-mailadres nog 6 maanden kosteloos te gebruiken. Dit gaat om e-mailadressen die eindigen op: @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl.

Als men na 6 maanden nog gebruik wil blijven maken van het e-mailadres, dan moet er contact opgenomen worden met onze klantenservice, zodat het e-mailaccount omgezet kan worden in een e-mail only abonnement van €7,50 per maand.

Nu is er een uitzondering voor klanten die overstappen naar bijvoorbeeld Solcon: als je klant bent/wordt bij Solcon krijg je het e-mail only abonnement 12 maanden gratis van ons aangeboden. Dit heeft mijn collega in het telefoongesprek van 07 januari jl. geregeld en geprobeerd uit te leggen. Het e-mailadres kan niet worden overgenomen door Solcon, maar behouden jullie wel gratis via ons: daar hoef je verder niets meer voor te regelen! Stelt mijn uitleg je gerust? Anders hoor ik het graag!

Badge

het is me duidelijk maar  we kregen een contract met email only nog na het telefoon gesprek.

dank!

Reputatie 7
Badge +16

Super! Geen dank, daar zitten we voor! Je weet ons te vinden, als er nog vragen zijn! :raising_hand_tone4:

Badge

Heb ik toch nog 1 klein vraagje. Als ik je antwoord van  2dagen geleden lees begrijp ik eruit dat ik na 12 maanden alsnog voor dit email adres ga betalen. Deze komende  12 maanden is het gratis en dan ga ik dus wel betalen voor email only? 

Reputatie 7
Badge +16

Tuurlijk, geen probleem! Ja, na 12 maanden is het e-mailadres niet meer gratis, maar €7,50 per maand voor een e-mail only abonnement.

Het is erg vreemd allemaal. Men gaf aan bij solcon dat het e-mail van kpn gratis meegaat. Dit is ook de rede geweest om te kiezen voor jullie dochter onderneming.

Reputatie 7
Badge +16

Als Solcon dat aangegeven heeft, @Dahhhh dan lijkt het mij verstandig om dat bij hen aan te geven.