Beantwoord

steeds opnieuw storing met het ontvangen van e-mail

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

ik ervaar de laatste tijd steeds meer problemen met het ontvangen en versturen van de e-mail via de imap instellingen.

voorheen nooit storingen , echter de laatste tijd alleen maar problemen met zowel ontvangen van e-mails ,  slechte WiFi , en geen vaste telefoon.

ik betaal per maand 77 euro, en de ervaar alleen maar problemen. ik zit er nu hard aan te denken om al mijn contracten bij KPN op te zeggen.

 

KPN is zeer slecht bereikbaar.

icon

Beste antwoord door Jose_ 28 October 2020, 10:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Hessel van der Vegte! Welkom op het forum.

Excuses voor mijn late reactie. We hebben het hier helaas ontzettend druk waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren.

Wat vreemd dat het niet lukt om e-mails te ontvangen en te versturen. Als ik je goed begrijp maak je gebruik van een e-mailprogramma (denk aan Apple Mail of Outlook)? Ervaar je ook problemen met het ontvangen en versturen van e-mails als je gebruik maakt van webmail

Als het via webmail wel goed gaat, dan ligt het vermoedelijk aan de imap-instellingen die bijvoorbeeld niet goed staan of aan het e-mailprogramma dat je gebruikt. Je kunt met onze Toestelhulp op je telefoon/tablet handmatig je e-mail instellen en controleren of de instellingen goed staan. Hetzelfde geldt voor het instellen van e-mail op je pc/laptop. Ik hoop dat je zo verder komt!

 

Reputatie 7
Badge +10

@Hessel van der Vegte :

Probeer dit eens:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Reageer