Storing

Storing E-mail

  • 15 November 2020
  • 48 reacties
  • 1497 keer bekeken
Storing E-mail
Reputatie 7
Badge +25

Storing Email 

Op dit moment is er een storing met het verzenden en/of ontvangen van e-mail.

Verwachte eindtijd

15 november 10:45 uur

 

Bij een lege mailbox zou je nog kunnen proberen om uit te loggen en opnieuw in te loggen met een nieuwe browser. Dat kan het probleem verhelpen. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kunnen wij dit doorzetten. Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 

Storing is inmiddels verholpen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

48 reacties

ik moet altijd de spam map openen om emails te ontvangen, maar nu krijg ik op mijn telefoon en laptop continu een melding dat ik moet verbinden met de kpn en dan ik opnieuw moet inloggen op mijn mail. dat doe ik maar dat komt de melding steeds weer terug, en krijg ik nog steeds geen mail?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Ik wil een mail versturen maar krijg de melding : Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Wat nu ? 14-11-2020 15:45

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 5
Badge +6

Ook in webmail krijg ik de melding dat de e-mail server niet beschikbaar is

 

onderhoud ?

mijn kpnmail adres werkt plotseling niet meer. Ik heb de instellingen gecontroleerd, zijn goed. Wachtwoord herhaaldelijk ingevoerd, idem. Boodschap: iets misgegaan, probeer het opnieuw. Nu 5 maal gedaan

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

mijn kpnmail werkt plotseling niet meer, alle instellingen kloppen, ik heb het wachtwoord herhaaldelijk ingevuld, blijft zeggen: iets misgegaan, probeer het opnieuw

Reputatie 1

Ja geeft storing aan na  lang zoeken.

Waarom publiceert KPN onderstaande niet?

Speciale site met storing en in welk postcodegebied, tevens erbij vermelden hoe lang verwachte  storing duurt. Kan toch niet zo moeilijk zijn anno 2020?

Trouwens de laatste maanden is er van ALLES MIS, TV (OPNIEUW OPSTARTEN) WIFI VALT WEG, GEEN INTERNET KORTOM HET GEHEEL PAKKET.

Reputatie 2

Volgens de website van KPN is er e-mailstoring, Kijk even op: https://www.kpn.com/service/storingen.htm voor actuele informatie over storingen.

Reputatie 7
Badge +21

Speciale site met storing en in welk postcodegebied, tevens erbij vermelden hoe lang verwachte  storing duurt. Kan toch niet zo moeilijk zijn anno 2020?

Die pagina is er: https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Algemene storingen  

Start

14 november 2020
15:40 uur

Eind

14 november 2020
19:15 uur

 

Beste klant, op dit moment kunt u mogelijk problemen ondervinden met het gebruik van uw KPN email. Wij doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @marionbuchner ,

Er is op dit moment een algemene e-mailstoring bij KPN:

Beste klant, op dit moment kunt u mogelijk problemen ondervinden met het gebruik van uw KPN email. Wij doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Bron: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Reputatie 1

Beste Ruud, Dank voor uw antwoord tenminste iemand die mijn frustratie wat tempert.

Maar waarom dan dit onderstaande sprookje?

Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw.

IK PROBEER HET AL VELE UREN.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @joepie105 

Dat is een standaard melding maar soms is er een ‘echt’ probleem en duurt het langer.

De storing is sinds 15:40 bekend en in behandeling, maar de eindtijd is altijd eerst een schatting. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Je kan je op de hoogte laten houden via sms of e-mail (de laatste optie nu niet ‘handig’ :joy: )

Reputatie 2

Een storing komt altijd ongelegen. Laten we maar hopen dat het snel weer opgelost is. Het is in elk geval bekend bij KPN dat het niet goed werkt.

 

Deze situatie duurt nu een halve dag. Ligt het bij mij? Ligt het bij KPN? Wat is er aan de hand?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Hier werkt het nog steeds niet. De door KPN opgegeven tijd is niet gehaald.

Reputatie 1

Krijg bovenstaande foutmelding bij bekijken/beantwoorden van mijn mail. Wat is er aan de hand? Kom de melding wel vaker tegen in het forum,maar zie tot nu toe nooit het waarom ervan. 
En wanneer is dit opgelost? Of kan ik dit aan mijn kant oplossen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Er kom er ook moeilijk op. Inloggen werkt wel, maar daarna duurt het laden best lang.

Ik krijg deze melding ook, en hoor ook graag de oplossing.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Dit is een foutmelding in Webmail? Volgens de website van KPN is er e-mailstoring, Kijk even op: https://www.kpn.com/service/storingen.htm voor actuele informatie over storingen.

Ik heb ook al sinds vanmiddag problemen met de e-mail. Vooral de Webmail hapert bij mij.

Reputatie 1

Er zou een storing geweest zijn maar die is volgens kpn al opgelost. Dus er is óf een nieuwe storing óf de storing van vanmiddag is nog niet opgelost.

Fout heeft wel met kpnmail te maken. Internet is verder geen probleem, en ook vanaf mijn mobiel kan ik geen mail versturen. Op mijn mobiel gebruik ik geen webmail.

Reputatie 2

Hopelijk duurt dit niet het hele weekend. Het valt mij tegen dat er niemand van KPN reageert, nu tast je in het duister over wanneer de storing opgelost is.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik krijg vanaf vandaag 14 nov. 2020 de volgende melding:

Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Sommige mails lukken wel, maar de meeste blijven leeg.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Er is storing mee sinds 15:30 zaterdagmiddag. Een paar uur geleden kon ik er eventjes in, maar inmiddels dus zelfde melding als wat je beschrijft.

Ik zie op dit late uur nog steeds wel het juiste scherm maar geen enkele mail.

(geplaatst: 1:03)

Badge

Ik krijg in de webmail voortdurend deze foutmelding:

Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Bij het (proberen te) versturen van mail, bij het verwijderen van mail, enz.

Bovendien ontbreken er links in het beeld mappen. Alleen postvak in wordt weergegeven.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @midegi ,

Er is/was een storing met webmail. 
 

KPN schrijft nu: 

Beste klant, op dit moment kunt u mogelijk problemen ondervinden met het gebruik van uw KPN email. Wanneer u Webmail afsluite en opnieuw opent, zou u weer de beschikking kunnen hebben over webmail. Onze excuses voor de overlast.

 

bron: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Reputatie 6
Badge +4

Dit is dezelfde storing van gisteren middag en avond. Vanochtend werkte alles wel normaal maar precies nu ik de offline gemaakte mail wil versturen gaat de storing in de herhaling.

 

Ik kan de mailbox wel inzien maar geen email openen of versturen.