Beantwoord

storing e-mail ontvangst op pc

  • 18 February 2020
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Sinds 6-2-2020 ontvang ik op (...) geen e-mails meer. Alles is zoveel mogelijk verwijderd maar het blijft leeg in de inbox. Wat moet ik doen of hoe kan ik met iemand spreken?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Tycha 18 February 2020, 13:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @charmybos 

Kijk eens hier Mailbox vol: hoe verwijder ik e-mailberichten?

 

En KPN e-mail: Ik kan geen e-mail ontvangen of versturen

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @charmybos Welkom hier! Hoe is de situatie nu: werkt alles weer zoals het moet of speelt het probleem nog steeds? Als het nog niet is opgelost: kun je dan wel inloggen via de webmail? 

Heb van alles geprobeerd. Mijn mailbox is voor een heel, heel klein deel gevuld. Zelfs het wissen van de account lukte niet, dus kan ik die ook niet opnieuw installeren. Ben wel benieuwd wat een remedie is. Bedankt voor de respons en graag tot e-mails…

 

Charley van den Bos

Inloggen via Webmail kpn gaat prima. Kan alle berichten zien en wissen of opslaan, maar heb toch liever de melding via de e-mailbox. Weet nu nooit wat er is binnengekomen zonder die actie. Heb intussen wel een nieuw adres aangemaakt via gmail. Dat werkt uitstekend. Maar mijn oude adres is bij iedereen bekend, dus, wat nu?

Hallo @charmybos , welke e-mailsoftware gebruik je op je pc, tablet of anderszins?

 

Ik gebruik sinds enige tijd gmail.com omdat Outlook helemaal niet meer werkte. Ben ook recentelijk overgegaan van XP op Windows-10. Zou het daar mee te maken kunnen hebben?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @charmybos als je via de webmail wel kunt inloggen dan houdt het in dat we de oorzaak toch in één of andere instelling van je mailprogramma moeten zoeken. Welk mailprogramma gebruik je? En heb je al gekeken naar de pagina die Tycha je stuurde? 

Reageer