Vraag

Storing KPN Mail

  • 8 January 2020
  • 11 reacties
  • 599 keer bekeken

Als ik op mijn KPNmail inlog gebeurt er niets, op mijn mobiel krijg ik de melding inloggen mislukt Hoe kan dit en wat is er aan te doen?


11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Had ik ook afgelopen uur, maar nu werkt het weer…

Op alle storingen waren nog een stuk of 800 meldingen, afgelopen uur.

 

 

werkt idd weer

Outlook 365 werkt sinds vandaag niet meer op mijn mobiel. Meldt: Aanmelden is mislukt.

Controleer de instellingen van de IMAP-server en probeer het opnieuw. IK gebruik voor IMAP-server:

imap.kpnmail.nl.993. Wat is de oplossing?

Reputatie 7
Badge +20

Er was inderdaad een storing, @Tsjerkvdm die inmiddels is verholpen. Dus fijn dat alles weer werkt. @Hen Boes Hoe zit het bij jou? Werkt het inmiddels weer? 

 Henk Boes

Nee,

Zegt nu: Inlog fout. Controleer je e-mailadres en wachtwoord.. Volgens mij gebruik ik het juiste e-mailadres en wachtwoord.

 Henk Boes

Nee,

Zegt nu: Inlog fout. Controleer je e-mailadres en wachtwoord.. Volgens mij gebruik ik het juiste e-mailadres en wachtwoord.

deze foutmelding heb ik ook al 2 dagen in outlook (op de laptop). De emails komen wel binnen op de ipad. ik gebruik de juiste wachtwoord want ik kan ook nog op de webmail.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is jammer @Hen Boes Kun je wel inloggen via webmail?  Dan weten we zeker dat het niet aan je adres en wachtwoord. Als het daar niet lukt kun je hier kun je inloggen met je KPN ID om je wachtwoord eventueel te wijzigen. 

Reputatie 7
Badge +20

 Henk Boes

Nee,

Zegt nu: Inlog fout. Controleer je e-mailadres en wachtwoord.. Volgens mij gebruik ik het juiste e-mailadres en wachtwoord.

deze foutmelding heb ik ook al 2 dagen in outlook (op de laptop). De emails komen wel binnen op de ipad. ik gebruik de juiste wachtwoord want ik kan ook nog op de webmail.

Welke foutmelding krijg je dan precies, @biafra ? Als je wel kunt inloggen op der webmail en alleen via outlook je mail niet op kunt halen, lijkt het me dat het probleem in Outlook zit. Zou je deze pagina eens door willen nemen om je instellingen bij langs te lopen? Die vind je onderaan, bij de ‘Overzicht mailserver instellingen'. 

@Bart_ deze heb ik helemaal doorlopen en dan blijft hij aangeven ‘geen verbinding kunnen maken met inkomende server'. het is wel raar dat hij dit alleen maar met de emails van kpn heeft en niet bij andere (bijv gmail). ik ga verder zoeken

Kan al de hele dag (in Haarlem) geen e-mail ontvangen op mijn pc. Ook niet via webmail of op mijn smartphone. Verzonden e-mails komen echter wél aan. Gebeld met Klantenservice KPN. Reactie: er is momenteel een grote storing. Wanneer die opgelost is, dat weten ze niet.

Henk Boes,

Heb webmail geïnstalleerd en daar account aangemaakt met zelfde wachtwoord en dat werkt wel.

Reageer