Suggestie voor KPN

• 15 november 2012
  • 1 reactie
  • 8764 keer bekeken

Ik vindt het niet zo leuk dat ik jaar in jaar uit door KPN wordt bestookt met Spammail, ik zou liever hebben dat jullie mijn pakweg 200 euro waar ik op wacht sinds begin 2010 een keertje overmaken, ojaa  mijn borg voor mijn Experiabox is ook al 1,5 jaar onderweg?

Geef aub niet als reactie dat ik weer tientallen euroos mag verbellen naar jullie helpdesk, geef aub ook niet als reactie dat ik mezelf moet afmelden als ik geen email van jullie wil ontvangen, WAAROM ???  moet ik mezelf afmelden voor SPAM??????????????

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Beste Jonh,

Uit jou post maak ik op dat je in 2010 een klacht hebt ingediend en een bedrag van ons zou terug krijgen? Ik kan voor je uitzoeken wat ik kan doen. Heb je ook een referentie naar die bepaalde klacht? 

Verder geef je aan dat je borg hebt betaald voor de experiabox. Voor zover ik mij kan herinneren hebben wij nooit om borg gevraagd voor een bruikleen modem. 
Zou je mij je postcode, huisnummer, naam contractant, mobiel nummer en referentienummer van de klacht als deze is ingediend willen sturen in een privébericht

met vriendelijke groet,

Danny

Reageer