Beantwoord

tegenhouden inkomende mail door spamfilter

  • 22 June 2022
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Bij het versturen van emails aan de tennisvoorzitter *** levert alle KPN gerelateerde email de melding op. B.v. planet.nl, hetnet.nl en kpnmail,nl geven de melding ‘550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected’.

Ik heb begrepen dat deze melding door het spamfilter van KPN geleverd wordt.

Hoe kan ik dit oplossen en welke gegevens zijn er nodig ? (domein naam / provider / ?)

Alvast bedankt!

 

groet Marianne

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 June 2022, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dit is ook het geval bij ***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het eens via de webmail van KPN. Werkt het dan wel goed misschien? 

ik zou de emailadressen weglaten uit dit forum voordat de mannen heel veel mail krijgen met mooie aanbiedingen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marianne Temm en welkom op het forum! 

Probeer het eens via de webmail van KPN. Werkt het dan wel goed misschien? 

Hier ben ik ook benieuwd naar. Hoe gaat het wanneer je het via de webmail bekijkt? Mocht het daar ook misgaan, krijgen de KPN mail adressen van de tennisvereniging de melding of de KPN adressen die mailen de melding? In beide gevallen raad ik aan om abuse@kpn.com te mailen hierover. Wellicht is het mailadres waar de foutmeldingen over komen geblacklist, of speelt er iets anders. Abuse kan je hierin dan verder helpen! 

ook via de webmail lukt het niet om de mail te bekijken. de afzender krijgt een melding dat hij geblokkeerd is. en dit terwijl het betreffende mailadres wel is toegvoegd aan de lijst met veilige afzenders. 

Dit speelt sinds medio eind februari, is er toen een update of iets dergelijks geweest?

Reputatie 7
Badge +17

Niet dat ik weet, maar dan adviseer ik de afzender en/of de eigenaar van het mailadres die voor die foutmelding zorgt om een mailtje te sturen naar abuse@kpn.com . Dan kunnen zij dit verder uitpluizen en hopelijk is het dan snel opgelost!