Beantwoord

Telefoon aanmelden lukt niet

  • 14 February 2019
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo hulpdiensten Ik wil mijn nieuwe op mijn telefoon samsung A 7 E- mail gebruiken Ik ben nu al bezig van van morgen en nog steeds niet gelukt Mijn klant nummer is *** Ik heb zelfs mijn wachtwoord opnieuw ingesteld allemaal zonder resultaat IK geef daarbij op gebruikers naam/ wachtwoord / server :hetnet.nl / poort 110 / beveiliging geen / dan gaat hij de zaak kontroleren met als gevolg Kan geen verbinding maken met de server ??? Waarom werkt de link voor toestelhulp niet ???? wat een oplossing

e de waele

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 22:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi E, welkom hier. Ik heb deze link gebruikt om bij de toestelhulp te, dat werkt prima. De servergegevens die je hierboven noemt zijn niet meer juist. Op deze pagina kun je ook buiten de toestelhulp ook de juiste gegevens vinden, afhankelijk of je dit als IMAP of POP in wilt stellen. Lukt het zo?
Reputatie 2
Hallo Alex het is gelukt met deze pagina alles van de eerste keer gelukt
Heel veel dank er voor
E de Waele
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen E! Geen dank, graag gedaan. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.