Beantwoord

Telefoon download alle e-mails van de server

  • 30 June 2019
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Waarom download mijn nieuwe telefoon alle mails van de server? Nu al3400
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 July 2019, 19:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Rachel, welkom hier.

Ik vermoed dat dit zo ingesteld staat, bij de meeste telefoons kun je aangeven van welke periode dit gedownload moet worden. Ik heb het steeds op 7 dagen staan bijvoorbeeld. Ik ga er dan vanuit dat je dit als POP hebt ingesteld? Of toch IMAP?

Welke telefoon heb je? En gaat het hier om een KPN e-mailadres? Ik hoor het graag van je.
Hoi Alex.. te laat zegt de kpn helpdesk... ik moet salle mails via webmail verwijderen.. fan gebeurt het niet nog een keer. De 6000 moet ik met re hand als gelezen verklaren en verwijderen zeggen ze
Reputatie 7
Badge +24
Dan is dit iets duidelijker, dan is je inbox vol. In webmail kun je ze wel allemaal in 1 keer verwijderen. Klik daar op het tandwieltje, daarna 'Alles selecteren' en daarna 'Verwijderen'. Vergeet niet om eerst de belangrijke bericht op te slaan, anders je ze allemaal kwijt.
Reputatie 7
Badge +24
Rachel, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +24
Onzin. Ik heb ook 1000en mails op de server staan. En dat is geen enkel probleem voor mn mobiel.