Beantwoord

Telfort e-mailadres mee naar KPN abo DSL 35 euro

  • 4 May 2019
  • 7 reacties
  • 572 keer bekeken

Telfort en KPn zijn samen. Kan ik mijn Telfort e-mail adressen behouden naar een overstap KPN Internet DSL voor 35,- euro?
Zonder TV want ik heb sateliet. Ik woon in het buitengebied. Dan is ook het buitengebied 4g voor mij beschikbaar als backup.
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 May 2019, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @MAMU ,
Als je echt bij Telfort weggaat, raak je je e-mailadressen ook kwijt.
Als je bij Telfort blijft en je neemt aanvullende abo's bij KPN zodat het Telfort Compleet wordt behoud je wèl je wel je e-mailadres.
Kom ik wel in aanmerking voor internet buitengebied? Of moet ik dan echt Telfort abbo opzeggen en een hele nieuwe abbo starten bij KPN?
Hallo @MAMU ,
Internet buitengebied kent alleen KPN, als je dat wilt zul je moeten overstappen, maar controleer dan eerst via fourstack of je wel voor buitengebied in aanmerking komt, anders is de overstap zinloos.
Je abonnement wordt de komende maanden vanzelf omgezet van merk Telfort naar merk KPN. Daar hoef je niks voor te doen. Je behoudt dan ook je e-mail-adres.
Sinds 1 mei vallen Telfort klanten wel al onder de KPN Compleet regeling.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @MAMU, welkom! Het klopt wat hier gezegd wordt, als je nu overstapt, dan raak je je Telfort e-mailadressen kwijt. Als je niet overstapt, kan je echter nu nog geen gebruik maken van sneller internet buitengebied. Hoe dit in de toekomst gaat, weet ik nog niet, maar dit is het even voor dit moment.
Ik heb zoals Jan-D aangaf in mijn huidige telfort abbo KPN compleet toegevoegd.
Kennelijk moeten ik wachten tot ik ergens een status zie; Mijn KPN? , Mijn telfort?
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de late reactie! Als je je hebt aangemeld, dan krijg je op de volgende factuur, dus van de maand juni, de voordelen te zien. Heb je een bevestiging gekregen? Dan kan je er vanuit gaan dat het in orde is.