Beantwoord

Terugkijken mail in kpnmail

  • 31 October 2019
  • 3 reacties
  • 2116 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Hallo,

 

Kan ik in kpnmail instellen tot hoe ver ik terug kan kijken in de mail? Ik kan nu terugkijken tot begin vorige maand. Graag zou ik verder terug willen kijken.

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 31 October 2019, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN verwijderd geen mail. Dus in beginsel blijft de mail die u ontvangt altijd op de server staan. Over 10 jaar zou u via webmail nog steeds een mailtje kunnen terug zoeken wat u vandaag ontvangen hebt.

Mail van de server / webmail verwijderen, dat doet u zelf. U heeft uw mailprogramma ingesteld dat deze de mail via pop protocol ophaald. Mail ouder dan x aantal dagen word daarbij van de server verwijderd.

In uw mailprogramma kunt u zoiets terug vinden bij de instellingen:

Het kan er iets anders uitzien, afhankelijk van welk programma u gebruikt.

Hier in dit plaatje staat dus ingesteld dat de mail na 14 dagen word verwijderd. Kan zijn dat bij u de mail na 30 dagen word verwijderd. Je kunt het 2de vinkje weghalen, dan word er niets meer verwijderd.

Er is dan echter wel een probleem: uw mailbox loopt op den duur vol. De ruimte die u nu heeft voor mail op de server is 1 gb. KPN is echter bezig om iedereen om te zetten naar een nieuwe server, daar zal de ruimte die u heeft dan 15 gb worden. Aanzienlijk meer dus. Toch kan ook dit vollopen uiteraard. 

U kunt er voor kiezen het 3de vakje aan te vinken, maar een mailtje wat u in uw mail programma verwijderd, is dan ook van de server verdwenen. Let daar op.

Reputatie 7

Hoi @hle, welkom op het forum. Zoals Nick al zegt verwijderen wij inderdaad geen e-mails voor jou, ik heb hetzelfde vermoeden als hem. Zou je de instellingen na kunnen kijken in jouw mailprogramma? Dit zijn de instellingen als je POP3 gebruikt, als je IMAP gebruikt zijn jouw mailprogramma en de webmail gelijk. De mail die nu niet meer in de webmail staat komt daar niet meer door terug, maar alle mail na het wijzigen van de instelling wel. We horen graag van je hoe de instellingen staan.

Reputatie 1

wat ik zelf ook zie, is dat ik in mijn telefoon niet automatisch oudere mail zie, die ik wel in mijn webmail kan lezen, die slaat de telefoon dan niet meer op en moet ik op ‘oudere berichten ophalen’ klikken. waarschijnlijk is dit ook bij TS aan de hand.