Beantwoord

Thunderbird mail blijft automatisch doorsturen herhalen

  • 20 September 2019
  • 4 reacties
  • 440 keer bekeken

Bij de mailbox in Thunderbird is ingesteld om de facturen automatisch door te mailen naar een ander e-mailadres. Alleen blijft dit herhaald worden, waardoor één mail honderden keren doorgestuurd blijft worden. De mailbox zelf is hierdoor geblokkeerd, maar van het KPN Abuse team heb ik nog geen reactie terug ontvangen.

Iemand een idee hoe het kan dat het automatisch doorsturen herhaald blijft worden in Thunderbird?
icon

Beste antwoord door Nick83 20 September 2019, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Bericht verwijderd.
Reputatie 7
Badge +24
En dat andere email adres waar u het naar toe stuurt, is dat ook een adres van KPN? Zo ja: dat adres is toch wel gekoppeld aan een andere mailbox?

Aan 1 mailbox kunnen namelijk meerdere emailadressen gekoppeld zijn. Als je dan een mail van het ene adres doorstuurt naar het andere, dan komt het dus gewoon terecht in dezelfde mailbox en krijg je dus een eindeloos loopje.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jan, welkom op het forum.

Ook ik vermoed dat dit om 2 e-mailadressen gaat die in dezelfde mailbox zitten. Om welke 2 e-mailadressen gaat het? Zou je dit hier willen invullen onder persoonlijke opmerkingen en hier laten weten als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Jan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.