Beantwoord

Tiscali password reset leidt naar KPN ID waar tiscali e-mail niet bekend is.

  • 11 January 2021
  • 7 reacties
  • 644 keer bekeken

Omdat er misbruik gemaakt wordt van mijn oude tiscali e-mail adres wil ik het wachtwoord graag veranderen.

Als ik inlog in op de telfort webmail kan ik daar doorklikken naar wachtwoord beheer. met deze hyperlink:

E-mailadressen en wachtwoorden aanpassen

Ik heb inmiddels een kpn id (ook gekoppeld aan dit forum account) wat ook weer gekoppeld is aan mijn  internet abonnement.

Echter vervolgens is er maar 1 e-mail adres bekend onder dit account. (een telfort adres)

De tiscali e-mail adressen van mij en mijn man zijn onbekend.

Mijn vraag is hoe kan ik alsnog mijn tiscali wachtwoord resetten. (al dan niet door de tiscali e-mail gelinkt te krijgen aan mijn kpn id)

icon

Beste antwoord door ppassage 2 February 2021, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@ppassage Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. Het zou kunnen dat het Tiscali e-mailadres een alias is namelijk. 

Zou je voor mij je forumprofiel verder willen invullen met onder het kopje persoonlijke opmerkingen het e-mailadres waar het om gaat? 

Dan kan ik voor je controleren hoe dit zit!

Reputatie 7
Badge +10

@ppassage :

Heb je al die Tiscali adressen gekoppeld aan het KPN ID ?

Dat doe je als voglt: Kies in KPN-ID: Producten > productkoppelen > …………….

Ha Rutger, ik heb je vraag beantwoord in mijn profiel. Ik hoop dat het iets oplevert...ondertussen is mijn hele email adres on hold gezet en kan ik niets meer verzenden of ontvangen...

Reputatie 7
Badge +15

@ppassage Bedankt voor het invullen van je profiel! 

Ik zie inderdaad dat het @tiscali adres een alias is van het @telfort adres, dat betekent dat als je het wachtwoord voor het @telfort adres wijzigt deze ook direct voor het andere adres aangepast wordt. 

Ik begrijp dat je op dit moment helemaal geen mogelijkheden hebt? Heb je nog wel de mogelijkheid om te mailen naar abuse@kpn.com? 

Ik ben ondertussen geholpen door een geweldig geduldige KPN medewerker in de winkel. Na twee uur zoeken en speuren is het gelukt...😅..superblij met grote dank aan deze volhardende medewerker in deze queeste....

Reputatie 7
Badge +24

2 uur? Dat moet toch niet nodig zijn?

In dit geval wel!

Ik ben in ieder geval superblij dat het nu helder is.