Beantwoord

Toegang emailaccount 12move

  • 29 September 2021
  • 3 reacties
  • 443 keer bekeken

hallo Ik heb om dringende persoonlijke redenen de emails uit 2004 en 2005 nodig waarin afspraken zijn vastgelegd. Inloggen lukt niet meer, hoe kan ik toegang krijgen tot mijn email uit die periode of hoe kan er in de archieven die emails worden opgehaald?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 September 2021, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @AdJP , je had er toentertijd verstandig aan gedaan deze mails op een eigen medium op te slaan en tevens te printen en te archiveren als het zulke belangrijke stukken zijn. 

Als je klant bent bij KPN en een emailaccount hebt, zou het maar zo kunnen dat dat oude account als alias onder je huidige account hangt en kun je via de webmail toegang krijgen tot de box.

Een moderator zou eventueel kunnen kijken of dat adres nog ergens bestaat binnen KPN, wacht zijn/haar reactie of of voor een snellere reactie even bellen, 0800 0402, Twitteren, Facebooken of chatten.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@AdJP 

@JanD heeft gelijk. Net als hij druk ik ook belangrijke correspondentie af op papier of ik laat de mensen gewoon een papieren brief/document sturen.

Als je dat emailadres lange tijd niet gebruikt hebt dan is het zeer waarschijnlijk dat de KPN dat emailadres heeft verwijderd. Gebruik je nu dat adres nog steeds ? Of gebruik je nu alleen andere adressen ?

Vul dat 12move adres in bij “Opmerkingen” bij jouw profiel hier op het forum. Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie. en wacht op de reactie van de moderator. De moderator kan uitzoeken of dat adres nog bestaat.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @AdJP, welkom op het KPN forum! Ik zie dat @JanD en @Willy22 je al deels van antwoord hebben voorzien. Ook hebben zij je een aantal vragen gesteld. Heb je hier nog naar gekeken?

Je hebt dus e-mails nodig die in 2004 en 2005 naar jouw 12move e-mailadres zijn verstuurd. Je geeft aan dat inloggen niet meer lukt. Ik kan zo drie redenen bedenken waarom dit niet lukt.

  1. Je hebt het wachtwoord verkeerd ingevuld. Als je het wachtwoord niet meer weet, kan je het wachtwoord van jouw e-mailadres wijzigen jouw KPN ID. Na het wijzigen, kan je opnieuw inloggen en kan je in jouw mailbox kijken of je de e-mails kunt terughalen.
  2. Je 12move.nl e-mailadres hangt, zoals @JanD al suggereerde, onder een ander e-mailadres als alias. Je kunt dan toegang krijgen tot de e-mails van dit e-mailadres via het hoofdaccount. In MijnKPN kun je zien welke e-mailadres onder wel account vallen.
  3. Je account is opgeheven omdat je jouw abonnement bij KPN hebt beëindigd. Na opzegging kan je KPN en Telfort e-mailadressen nog 6 maanden kosteloos gebruiken. Op onze website lees je welke e-mailadressen hieronder vallen. Als een e-mailadres is komen te vervallen, kunnen we deze helaas niet meer terughalen.