Vraag

Toegang tot oud 12Move mailadres

  • 11 December 2020
  • 2 reacties
  • 1983 keer bekeken

Hai!

Na jaaaaaren kom ik erachter dat ik bij mijn outlook account een ...@12move.nl mailadres als backup adres gezet.  Alleen.... dat mailadres gebruik ik dik 10 jaar niet meer. Mailadres is ook gewijzigd naar ...-t@telfort.nl.

 

Zo ver ben ik nog. Alleen, nu probeer ik bij telfort webmail in te loggen,  maar heb geen idee van mijn wachtwoord. Als ik die opvraag, krijg ik melding dat ik hem bij mijnTelfort kan wijzigen. Waar ik ook niet in kan: geen wachtwoord. Daar kan ik wachtwoord voor opvragen, maar dat moet bij kpn. Ik heb daarvoor kpn id voor nodig. Heb ik niet en om hem aan te maken moet ik aanvraag bevestigen via mijn mail. Waar ik dus niet bij kom…

 

Aaaaaaarghhhh!! Wat kan/moet ik doen om toegang te krijgen tot dus mijn oude -t@telfort.nl mailadres om zo backup gegevens van outlook te wijzigen...?

 

Dank!

Marijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Marijnbaaij :

Ik denk/vrees dat dat emailadres al jaren geleden “uit de lucht gehaald is". Juist omdat je van dat emailadres al "dik 10 jaar” geen email meer opgehaald hebt.

Zie ook dit topic:

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Marijnbaaij. De kans is groot dat het e-mailadres niet meer actief is zoals Willy al noemt inderdaad, ik kijk graag met je mee naar het bewuste adres. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen en bij "Persoonlijke opmerkingen” de bewuste e-mailadressen kunnen zetten? Als je daarna hieronder een seintje geeft kijk ik met je mee.