Beantwoord

Toenemende hoeveelheid phisingmail

  • 20 March 2019
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb last van een toenemende hoeveelheid phisingmail. Inmiddels evenveel als dat ik aan normale mail binnenkrijg. Waarom doet KPN niet meer om mij daart daartegen te beschermen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 March 2019, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Gerben50, Lastig dat je meerdere phisingmails ontvangt op jouw e-mailadres. Op deze pagina staan alle phisingmails. Staan de e-mails er niet tussen, dan kun je de phisingmails doorsturen naar ons. Op dezelfde pagina kun je lezen hoe je dit kunt doen. Is jouw bericht meer gericht op spam, dan wil ik je doorverwijzen naar dit topic.
Ik stuur dagelijks veel phisingmail naar jullie door, zonder enig merkbaar effect. Ik hoop dat jullie daar eens wat prioriteit aan gaan geven.
Reputatie 7
Badge +19
@Gerben50, Ook bij ons is deze toename opgevallen en daarom blijven we mogelijkheden zoeken om spammers tegen te houden! Momenteel wordt er meer spam verzonden en spammers maken gebruik van nieuwe technieken om e-mailadressen te misbruiken. In het topic waar ik naar verwijs in mijn eerste reactie legt @allart uit hoe het precies zit met spam.

Reageer