Beantwoord

Toevoegen mailaccount van Widex (hetnet) toevoegen aan outlook

  • 12 June 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb een Outlook-account via mijn werkgever. Daar wil ik nu een nieuw mailaccount toevoegen wat gehost wordt door Widex/hetnet (eindigt niet op .hetnet maar op een eigen naam van ons bedrijf). Alle instructies opgevolgd maar t werkt niet. Popserver is onbekend en geeft foutmelding. KPN zelf beantwoord deze mailvragen niet omdat zij alleen hetnet hosten en niet Widex...
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 June 2019, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Karen1972 , dan kun je het beste even contact opnemen met de systeembeheerder binnen jouw werk of, indien mogelijk, rechtstreeks met Widex.
Succes.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Karen, welkom op het forum. WideXS is een onderdeel van KPN internedservices. Dat betekent dat dit een onderdeel is van KPN zakelijk. Wat ook betekent dat wij hier op het forum helaas niets voor je kunnen doen omdat we hier alleen over consumentenproducten gaan. Je kunt het beste contact opnemen met de systeembeheerder binnen jouw organisatie, zoals Jan al aangeeft. Indien nodig kan die contact opnemen met KPN Internedservices.