Vraag

Uitgaande mail Tiscali/Telfort werkt niet

  • 5 January 2021
  • 4 reacties
  • 213 keer bekeken

Al jaren gebruiker van tiscali/telfort voor mijn mail. Plotseling werkt de uitgaande mail niet en wordt er gevraagd om ww en andere instellingen van de mailserver.

Niets werkt. Wie heeft een idee waar te zoeken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Interfeeder, bedankt voor je bericht en goed dat je jouw vraag hier stelt. Ervaar je de problemen op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, kun je dan vertellen welk e-mailprogramma je gebruikt? Zou je daarnaast een screenshot kunnen meesturen van de uitgaande e-mailinstellingen, zoals ze nu zijn? Privacygevoelige informatie zoals jouw e-mailadres kun je dan het beste weglaten. Zo krijgen we een duidelijker beeld van de situatie.

Reputatie 7
Badge +10

@Interfeeder :

Niet toevallig recentelijk een update gehad van jouw emailprogramma ? Zo ja, welk programma was dat dan ?

Hoeveel tekens lang is jouw (oude ?) wachtwoord ? Volgt jouw nieuwe wachtwoord de Telfort eisen of de KPN eisen voor het wachtwoord (er is wel dgelijk een verschil) ? Wat staat er achter het @ teken bij jouw emailadres(sen) ?

Dank voor jullie reacties. Met een grote omweg heb ik het kunnen oplossen.

 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik ben blij om te lezen dat je het probleem op hebt kunnen lossen. Zou je nog kunnen vertellen hoe je dit hebt opgelost @Interfeeder 2? Zodat jouw oplossing ook anderen kan helpen. :relaxed: