Beantwoord

Uitgaande mail valt niet werkend te krijgen op Android

• 2 april 2017
  • 2 reacties
  • 164 keer bekeken

Na een hele avond proberen de uitgaande mail werkend te krijgen op twee android toestellen heb ik nu toch besloten om hier aan te kloppen. Op mijn Nexus 5X en Wileyfox Swift 2X krijg ik de uitgaande email niet werkend. Ik heb de toestelhulp, mailserver instellingen en het forum uitgebreid geraadpleegd maar kom er maar niet uit. Hij accepteert de instellingen gewoon niet. Ik gebruik de gmail app maar heb ook de outlook app geprobeerd en daar werkte het evenmin. Ik heb alle verschillende beveiiligings types en poorten geprobeerd en ik krijg het maar niet werkend. Het is ook geen fout in mijn inlog informatie, aangezien hij er wel bij inkomende server er doorheen komt en ik ook prima via webmail kan inloggen. Is dit een fout in de informatie gegeven door KPN waardoor het niet werkt, want ik heb echt alles geprobeerd wat ik heb kunnen vinden en ben zeker niet onbekwaam met telefoons en apps.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 2 april 2017, 21:46

Goedenavond @dahibo

Ik verwijs jou door naar deze topic. Hier is meer info. En kun je de vraag hier nog een keer stellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond @dahibo

Ik verwijs jou door naar deze topic. Hier is meer info. En kun je de vraag hier nog een keer stellen.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Dahibo, welkom op het forum! Helaas is er momenteel een storing aan de gang waardoor het verzenden van e-mails via mailclients niet werkt. Via KPN Webmail gaat dit wel.

Dennis heeft je verder al de juiste richting op gewezen 🙂 In dat topic vind je updates over dit probleem.

Reageer