Beantwoord

Uitgaande mail werkt niet meer met Hetnet-adres, ontvangen gaat wel

  • 28 June 2022
  • 3 reacties
  • 1420 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds een tijdje lukt het niet om mails te versturen; er komen wel mails binnen. Ik gebruik Windows 11pro.

Wat zijn de instellingen voor uitgaande mails?

icon

Beste antwoord door RBxx 28 June 2022, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MakB , dit zijn de e-mailinstellingen van KPN (geldt ook voor hetnet.nl)

Instellingen IMAP (Aanbevolen)

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken, poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

of

Instellingen POP3

Inkomende server: pop.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 995 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken, poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

bron: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @MakB, welkom op het KPN Forum!
Je hebt al een mooi overzicht gekregen van RBxx: is met dit overzicht gelukt om de instellingen te controleren en/of aan te passen? Lukt het versturen van e-mail nu weer?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!