Beantwoord

uitgaande server (offline)

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 610 keer bekeken

Ik heb op mijn macbook pro alle instellingen volgens mij correct ingevuld voor de mail.
Toch gaat kpnmail.nl steeds naar kpnmail.nl(offline) Ik snap hier niets van.
Heeft iemand een oplossing voor mij?
icon

Beste antwoord door Marina_ 14 March 2019, 09:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @server offline, Welkom op het forum. Gaat het over deze e-mailinstellingen? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien wanneer je gebruik wilt maken van je mail?
Hallo Marina,

Dank voor je bericht.

Het gaat inderdaad om deze instellingen, ik krijg geen foutmelding,.
Telkens als ik een mail verzend gaat de server op kpnmail(offline).

groetjes,

Ben
Reputatie 7
Badge +19
Als je de instellingen nogmaals hebt gecontroleerd, dan verwacht ik niet dat er een verband is met de iMap instellingen. Zou je de informatie uit deze link eens willen doornemen? Hopelijk zorgt dit advies ervoor dat je weer online kunt werken.
Hallo Marina


Na je laatste bericht werkt de uitgaande server weer.
Heel veel dank voor je hulp, fantastisch.

Groeten,
Ben
Als je de instellingen nogmaals hebt gecontroleerd, dan verwacht ik niet dat er een verband is met de iMap instellingen. Zou je de informatie uit deze link eens willen doornemen? Hopelijk zorgt dit advies ervoor dat je weer online kunt werken.Als je de instellingen nogmaals hebt gecontroleerd, dan verwacht ik niet dat er een verband is met de iMap instellingen. Zou je de informatie uit deze link eens willen doornemen? Hopelijk zorgt dit advies ervoor dat je weer online kunt werken.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen @server offline 😃 Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, dan zien we je graag weer terug op het forum. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!

Reageer