Beantwoord

Undelivered Mail Returned to Sender

  • 16 March 2019
  • 6 reacties
  • 1399 keer bekeken

Opeens ontvang ik een melding van een undelivered mail. Een testmail van hetzelfde adres en naar hetzelfde adres als de undelivere mail wordt wel gewoon bezorgd.
Wat kan er in het bericht staan dat deze niet wordt bezorgd? Het is een doorzending van een ontvangen bericht.
De ontvangen gegeven staan hieronder:
code:
This is the mail system at host mailrelay1.mijnmailprovider.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: host mailin.kpnmail.nl[213.75.3.30] said: 550 5.0.0
Mail rejected. (in reply to end of DATA command)


code:
Reporting-MTA: dns; mailrelay1.mijnmailprovider.nl
X-Postfix-Queue-ID: BB893DD24
X-Postfix-Sender: rfc822; xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Arrival-Date: Sat, 16 Mar 2019 15:05:18 +0100 (CET)

Final-Recipient: rfc822; xxxxxxxxx@hetnet.nl
Original-Recipient: rfc822;xxxxxxxxx@hetnet.nl
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mailin.kpnmail.nl
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.0.0 Mail rejected.


ForwardedMessage.eml
Onderwerp: reactie fam Lamers, jij ziet mevr zondagmiddag - s gastgezin rond 9 meiVan: Secretariaat Vredesdag Datum: 16-3-2019 15:05Aan: "Marie Therese ter Haar, PR"
groetjes
Ank
-------- Doorgestuurd bericht -------- Onderwerp: RE: beschikbaar als gastgezin rond 9 mei ? Datum: Sat, 16 Mar 2019 13:07:25 +0100 Van: Gerard & Trudy Lamers Aan: 'Secretariaat Vredesdag'



Van: Secretariaat Vredesdag [mailto:xxxxxxx@ruslandacademi
Verzonden: dinsdag 12 maart 2019 15:13
Aan: xxxxxxxxx@ruslandacademie.nl; Rusland Oost Europa Academie
Onderwerp: beschikbaar als gastgezin rond 9 mei ?

Geachte zeer goede relatie van de Rusland Oost-Europa Academie,
Het is niet mogelijk u met persoonlijke titel aan te schrijven, daarom maar zo en iedereen in de bcc.
U heeft eerder aangegeven gastgezin te willen zijn voor de Russische deelnemers aan de Vredestocht van 9 mei a.s.
We verwachten rond de 10-20 studenten en 10 musici. Aangezien iedereen individueel reist, zijn aankomst en vertrekdata nu nog niet aan te geven.

Wel kunnen we alvast inventariseren wat de mogelijkheden zijn bij de gastgezinnen. Wilt u mij daarom laten weten of u:
- beschikbaar bent in de week van 6 t/m 12 mei Ja
- zo ja, welke dagen Zondag 7 mei t/m zaterdag 12 mei
- hoeveel gasten u kunt onderbrengen 2
- kunt ophalen en wegbrengen naar Schiphol ja
- op 9 mei uw gast uiterlijk om 15.30 uur in Arnhem kunt afzetten bij het Gelredome om mee te lopen in de Vredestocht die om 16.00 uur daar vertrekt. ja
- om 20.00 uur met maximaal 2 personen (gratis) het Vredesconcert in Musis Arnhem wilt bijwonen. Ja
Gezien uw royale aanbod gastgezin te kunnen zijn, bent u (met 2 personen) gratis genodigd voor het Vredesconcert.
Meerdere kaartjes kunt u reserveren op onze website www.ruslandacademie.nl, button in bovenbalk Vredesdag 9 mei 2019.
Als u uw antwoorden direct achter de vragen in deze mail zet en hem dan retourneert, heb ik alles in een hand bij elkaar.
In afwachting daarvan en vooruitlopend op een succesvolle Vredesdag op 9 mei, teken ik
met vriendelijke groet, namens Marie-Therese ter Haar,
PS; ik heb zondagmiddag een afspraak met M.Therese in Arnhem om over verdere mogelijkheden te fantaseren..!!
Met vriendelijk groet, gerard lamers.
code:
Ank Nusselein


do 9 mei 2019: Vredestocht en cultureel programma om de relaties tussen het westen en Rusland te verbeteren.
Kijk voor meer informatie op onze website, onder button in bovenbalk 'Vredesdag 9 mei 2019'.
icon

Beste antwoord door Dennis ABD 18 March 2019, 14:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @vosje50, Goed dat je aangeeft dat er iets niet goed gaat met het doorsturen van de mail. Het lijkt erop dat de mail die je probeert te versturen gezien wordt als Spam, waardoor de mail niet wordt verzonden. Hoe dit precies zit weet ik niet, maar hoop dat @Dennis ABD je hier meer over kan vertellen.
Reputatie 7
Badge +7
De mailo word als spam gezien, in dit geval wegens het domein http://www.ruslandacademie.nl/. Zeer warschijnlijk omdat mails vanaf dat domein als spam aangemerkt worden, dan wel in spamtraps terecht komen. Dat is inmiddels recht gezet.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor de toelichting @Dennis ABD 😃 Fijn dat het is rechtgezet. @vosje50, laat je nog even weten of het gelukt is om de mail te versturen? Ook als je nog andere vragen hebt, horen we het graag :)
Reputatie 7
Badge +19
@vosje50, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Dank je wel Marina,
Alles verloopt nu goed. Heerlijk als er zo snel wordt gereageerd.
Groet,
Jan
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen 😃 Mocht je in de toekomst weer eens een vraag hebben, zien we je graag terug op het forum!

Reageer