Uw IMAP-server heeft de verbinding verbroken

• 6 februari 2014
  • 216 reacties
  • 62448 keer bekeken

Toon eerste bericht

216 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Rhodez, sorry voor het wachten! Ik had de verdere reacties helaas gemist. Ik heb zojuist mijn collega die hierover gaat gemaild met een verzoek om een update. Ik kom hier op terug als ik reactie van hem heb.

Reputatie 7
Badge +27
De mailcollega geeft aan dat de hardware inmiddels vervangen is. Uit testen zijn geen problemen verder naar voren gekomen.

, jij geeft aan de verbrekingsmelding nog steeds te krijgen. Zit hier wel enige verbetering in ten opzichte van eerder?

, jij gaf in februari aan nog steeds de verbrekingen te hebben, is dat nu nog zo?

Hallo allemaal.

Ik heb geen enkele verbetering in de frequentie van het aantal meldingen. Ik  moet zeggen: ik heb ze onafgebroken gehad.........

Wie lost het nu eindelijk eens op ?

Ik heb al eens aangegeven dat dit iets is voor een consumenten-programma, heb daarvan afgezien naar aanleiding van welwillende toezeggingen, maar de kruik gaat net zo lang te water tot ie barst.......

en dat moment komt nu wel dichterbij

: Niet ten opzichte van de laatste melding helaas. Nu komen de meldingen ongeveer elke tien minuten. Helemaal in het begin was dit elke minuut. Maar ze zijn er dus nog steeds en dit blijft vervelend.

Hoi

Ja hoor, er is nog niets veranderd. De melding komt steeds na 3-4 minuten

Ik snap ook niet wat hardware er mee te maken heeft. Imap server is een software protocol.

Hooguit kan de server de load (aanvragen) niet aan en is er meer CPU resocres nodig.

Met de zelfde email client (outlook2010) is er geen probleem met xs4all in combi met Imap

Daar is nog een emailaccount actief na de overstap.

In afwachting van , maar heb de hoop al opgegeven.  Ben een eigen server aan het bouwen voor het afhandelen van email :-)

Ik heb er heel af en toe nog last van, in ieder geval een heel stuk minder als voorheen. ik durf niet precies te zeggen hoe vaak de melding nog binnen komt.

Ik wordt doodziek van dat gedoe met die server van KPN. Wat een k bedrijf. Wat een waardeloze techniek en waardeloze behandeling van hun klanten. Het is gewoon schadalig dat in deze tijden dit nog kan gebeuren. Iedere 5 minuten meldingen van uw server heeft de verbinding verbroken. Het gaat maar door. 

Juni is in zicht. Dan snel weg bij deze ellende.  Maar wat een werk heb je er weer van. Triest.

Reputatie 7
Badge +28
Dag allen,

Ontzettend jammer om te lezen dat de problemen blijven bestaan. Ik heb opnieuw melding gemaakt bij de storingsdienst, bedankt voor jullie duidelijke signalen. We houden jullie op de hoogte van de stand van zaken.

Hoi

Nogmaals de fout melding

Knipsel.PNG
 Foutcode: 0x800CCCDD

Reputatie 7
Badge +28
Een uur geleden is een wijziging aangebracht in de imap configuratie. Kunnen jullie laten weten of het vanaf nu beter werkt?

Joran schreef op 14 apr '16 om 16:46u
Een uur geleden is een wijziging aangebracht in de imap configuratie. Kunnen jullie laten weten of het vanaf nu beter werkt?

Geweldig Joran !!

Al meer dan drie minuten geen melding meer, het zal toch niet waar zijn.........

Ik sta op het punt uit te loggen, dus wil eigenlijk eerst wat langer genieten van een ononderbroken mail-gebruik voor ik écht halleluja roep.

Maar als het écht is wat zich nu lijkt te voltrekken, verdien je heul veul kudos............

Ik ben een leek, dus zal maar niet vragen wat er nú wél kan, wat al maaaaaaanden niet kon.

Vriendelijke groet

Sjra

Reputatie 7
Badge +28
Laten we inderdaad nog niet te vroeg juichen, maar dit is goed om te horen. Kudos zijn overigens helemaal voor , hij heeft zich hier heel actief voor ingezet. Ik heb jullie meldingen van dinsdag doorgestuurd, op basis hiervan is de imap timeout verder opgehoogd. Kijk het nog even aan, ik hoor graag of het stabiel blijft.

Ook bij mij is de melding volledig verdwenen ! Het zou echt heel mooi zijn als jullie de oplossing gevonden hebben. Dank voor het helpen en uitzoeken! Daar kan de reguliere klantenservice van jullie een voorbeeld aan nemen.

Hoi

Het is een stuk beter, maar nog neit helemaal. Na ongeveer 15 minuten verschijnt hij weer :-(

Joran en Eric,

Al bijna vier uren ingelogd, zonder één melding.

Is it really over ?  

Collega forummers, laten we niet terug kijken op de maanden van ongeduld en ongemak ! 

Maar laten we positief denken en blij zijn met de oplossing.

Het is uiteraard veel prettiger werken op deze manier.

Daarom, Eric en Joran , en wie weet nog meer:  veel dank voor jullie effort.

vr.gr

Sjra

Reputatie 7
Badge +27
Ik ben echt superblij om te horen dat het nu toch echt opgelost lijkt! Het heeft een poos geduurd, maar de aanhouder wint :D

Dummyload, we zijn nu weer twee dagen verder, komt de melding bij jouw nog wel voor, of is hij ook weg?

Helaas hier komt hij nog steeds, al is het wel minder vaak. (+/- 10 minuten)

Zie print screen. met datum en tijd (=vandaag)

Knipsel.PNG

Reputatie 7
Badge +27
Het lijkt erop dat jij op dit moment nog een van de weinigen bent met issues. Zou je eens het account willen verwijderen uit Outlook en hem opnieuw willen instellen? Dan kunnen we vanaf een schone lei gaan kijken waarom het bij jou nog wel verbreekt.

Ik heb mijn abonnement bij KPN na 5 jaar beeindigd. Ik krijg de melding nog steeds en ben het helemaal zat. Dat een bedrijf als KPN er twee jaar over doet (en het ovlgens mij nog steeds niet echt heeft opgelost). Ik had vier verschillende emailadressen naast KPN en daarbij gaat imap prima samen met Outlook. Dus gewoon een tekortkoming van KPN, en anders niet.

He bah , de melding is weer terug bij mij. Na ongeveer 5 minuten alweer...

Helaas is de melding , na enkele maanden afwezigheid, bij mij ook weer teruggekeerd

Vanmorgen zag ik de melding ook weer een keer, was lang geleden...!!

Reputatie 7
Badge +27
Hè, ships! Het leek allemaal zo mooi te gaan 😞 Excuses ook voor de late beantwoording!

Kunnen jullie drie, Rhodez, Ruud, Coen, bevestigen dat jullie allemaal Outlook 2010 gebruiken? Of gebruik je misschien een ander mailprogramma?

Ik schrok me gisteren te pletter.... na LANGE tijd een 'IMAP-melding' .....de schrik sloeg me om het hart.

Gelukkig bleef het bij die ene melding. Hoop dat het daar ook bij blijft.

Voor the experts: ik gebruik Outlook 2010 onder Windows 10.

Daarin heb ik ook mijn iCloud-mail-adres ondergebracht, maar dat levert (en leverde ook in het trubbelige verleden) geen problemen op.

vr.gr.

Sjra

Erik , ook ik gebruik Outlook 2010 onders Windows 10

Reageer