Beantwoord

Uw IMAP-server heeft de verbinding verbroken op outlook 2003

• 23 februari 2018
  • 4 reacties
  • 1251 keer bekeken

Badge
Ik ben gisteren over gestapt van Pop naar Imap omdat ik mijn email geleidelijk over wil gaan zetten naar een nieuwe pc. Op mijn huidige pc draait nog outlook 2003 op mijn nieuwe outlook 2016. M.b.v. Kpn is het overzetten redelijk goed gegaan. Echter op mijn oude pc ontvang ik wel mail maar krijg om de haverklap de melding: Uw IMAP-server heeft de verbinding verbroken ik heb op het forum gelezen dat ook andere gebruikers dit probleem hebben gehad maar voornamelijk met outlook 2010. De vermelde oplossingen ( voor outlook 2010 ) krijg ik niet werkend op mijn outlook 2003. Is er iemand die mij kan helpen met deze vervelende melding. Die zich op stapelt en een voor een weg geklikt moet worden?

Vast bedankt Adhe55
icon

Beste antwoord door adhe55 26 februari 2018, 13:37

Hallo Paul,

ik bedoel in die zin inderdaad geen last meer. De melding is nog 2 x verschenen. Maar het geeft geen problemen meer.

Groeten -Ad-
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Ondanks dat ik een andere versie outlook gebruik toch geprobeerd de suggesties geprobeerd die gegeven werden voor outlook 2010. Ik heb de waarde automatisch verzenden in de optie groepen/verzenden naar 1 gezet en heb nu al een paar uur een last.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @adhe55!

Ondanks dat ik een andere versie outlook gebruik toch geprobeerd de suggesties geprobeerd die gegeven werden voor outlook 2010. Ik heb de waarde automatisch verzenden in de optie groepen/verzenden naar 1 gezet en heb nu al een paar uur een last.
Bedoel je hier wellicht 'geen last'? Want als het inmiddels opgelost is dan zou dat mooi zijn. 🙂
Badge
Hallo Paul,

ik bedoel in die zin inderdaad geen last meer. De melding is nog 2 x verschenen. Maar het geeft geen problemen meer.

Groeten -Ad-
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het geen problemen meer geeft. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!

Reageer