Van Glasvezel overgestapt naar alles-in-1

• 3 november 2014
  • 2 reacties
  • 367 keer bekeken

Hallo, Ik ben verhuisd en daardoor van Glasvezel over moeten stappen naar het alles-in-een-pakket. Nu krijg ik een e-mail dat vanwege de beëindiging van mijn glasvezel abonnement mijn e-mailadres wordt afgesloten. Blijft deze dan niet bestaan via mijn nieuwe abonnement? Groetjes, Linda

2 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Glasvezel en alles-in-een staat los van elkaar hoor. Ik begrijp dus uit je verhaal dat je nu geen glasvezel meer hebt in je nieuwe woning, een een koperdraad-aansluiting?

Dit is nou precies de reden dat ik een provider-onafhankelijk email adres heb (gmail).

Mss handig nu een gmail adres te gaan nemen? mail.google.com .

Mocht de extensie hetzelfde blijven, bv. ...@kpnmail.com, dan kun je hetzelfde mailadres aanmaken.

(n.a.v. antwoord Joran heb ik het hier ietsje aangepast)

Reputatie 7
Badge +28
Dag Linda,

Een abonnement over koper en glasvezel worden op dit moment inderdaad als losse abonnementen gezien. We werken er aan om dit in de toekomst te veranderen. Je e-mailadressen kunnen overgezet worden na de verhuizing, maar de inhoud (eventuele mail die nog op de webmail staat) kan niet worden meegenomen. De adressen worden verwijderd bij de overstap en opnieuw aangemaakt onder het koperabonnement.

Misschien niet het antwoord waarop je had gehoopt. Ik kan je wel helpen met het opnieuw aanmaken van de mailboxen, kun je daarvoor je adresgegevens, naam contractant en de betreffende e-mailadressen in een privébericht sturen?

Joran

Reageer