Beantwoord

veilig verbinden met server

  • 13 March 2019
  • 4 reacties
  • 5198 keer bekeken

Mijn uitgaande mail kan ik sinds een paar dagen niet verzenden. Ik heb mijn instellingen gewijzigd maar nu krijg ik een melding kan niet veilig verbinden met server. Wat moet ik doen om de instellingen te kunnen bevestigen?
icon

Beste antwoord door RBxx 13 March 2019, 23:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Beste @Ccmv

Kijk op de volgende KPN pagina voor de details: Overzicht mailserver instellingen

Inkomende server:
pop.kpnmail.nl
SSL aanvinken en poort 995 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Uitgaande server:
smtp.kpnmail.nl
STARTTL of TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Deze serveradressen en serverinstellingen voor e-mail gelden voor alle KPN e-mailadressen.

KPN e-mailadressen eindigen altijd op @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl

Tot slot kan je ook nog kijken op de volgende KPN service pagina: Instellen email op laptop en PC
Daar vind je instructies voor veelgebruikte email programma's

Succes!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ccmv, @RBxx heeft al goede informatie gegeven waar je vast een heel einde mee komt. Als er iets onduidelijk is, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
@Ccmv, We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

 

 

Reageer