Beantwoord

verbindingsprobleem met server

• 8 juli 2018
  • 5 reacties
  • 663 keer bekeken

Vanaf 2 dagen geleden komen de mails niet meer binnen. melding is is dat er geen verbinding gemaakt kan worden met e-mailserver om uw accountgegevens te verifiëren.
Geen reactie van server.
\met mijn wachtwoord komt ik hier ook niet binnen wel op PC?
icon

Beste antwoord door Raymond. 8 juli 2018, 18:26

Oke! En met welk programma gebruik je dit precies?
Voor Outlook 2013 bijvoorbeeld zou je deze handleiding eens kunnen volgen:
https://www.kpn.com/faq/16404

Hier zou je het beste allereerst in de webmail kunnen kijken of al je mails hier nog tussen staan. Is dit niet het geval dan is het handig eerst een backup te maken van de bestaande mail in Outlook. Staan je mails daar nog wel tussen dan mag je het account eerst verwijderen en daarna weer opnieuw toe te voegen.
Hoe je een mailaccount verwijdert kun je ook terugvinden op het linkje, onderaan de pagina.

Mocht je een ander mailprogramma gebruiken, laat het vooral weten, ga ik opzoek naar een andere handleiding.

Gaat het om mail op je mobiel dan zou je hier je toestel kunnen opzoeken en dan kiezen voor e-mail handmatig instellen - KPN Mail IMAP.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Oke! En met welk programma gebruik je dit precies?
Voor Outlook 2013 bijvoorbeeld zou je deze handleiding eens kunnen volgen:
https://www.kpn.com/faq/16404

Hier zou je het beste allereerst in de webmail kunnen kijken of al je mails hier nog tussen staan. Is dit niet het geval dan is het handig eerst een backup te maken van de bestaande mail in Outlook. Staan je mails daar nog wel tussen dan mag je het account eerst verwijderen en daarna weer opnieuw toe te voegen.
Hoe je een mailaccount verwijdert kun je ook terugvinden op het linkje, onderaan de pagina.

Mocht je een ander mailprogramma gebruiken, laat het vooral weten, ga ik opzoek naar een andere handleiding.

Gaat het om mail op je mobiel dan zou je hier je toestel kunnen opzoeken en dan kiezen voor e-mail handmatig instellen - KPN Mail IMAP.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Margot! Ik zie dat je al goed geholpen wordt door Raymond 🙂 Ik ben benieuwd hoe het er voor staat, heeft deze uitleg geholpen? En werkt de webmail wel? Als je nog hulp nodig hebt, laat het weten.
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag Margot! Wat naar om te horen dat je geen verbinding kan maken met de server.
Om wat voor mailadres gaat het? Dan ben ik enkel benieuwd naar het stukje achter de @ dus bijvoorbeeld @kpnmail.nl of @hetnet.nl
Dag Raymond.

kpnmai.nl is het antwoord
kpnmail.nl moet dat zijn

Reageer