Beantwoord

verdwijnen van mail

L S
ik heb onder mijn inbox map een aantal submappen ingedeeld naar instellingen en personen.
ik ben die mappen gaan opschonen, wat prima lukte, totdat ik bij één map kwam, waar tijdens het opschonen iets raars gebeurde. Wat weet ik ook niet precies, maar nadat ik nog een submap had aangemaakt, heb ik geen toegang meer..
Het volgende wordt steeds vermeld:
"kan de map niet weergeven. De map kan geen items bevatten. Dit is waarschijnlijk een beperking van de imap-server."
Dat geldt voor de oorspronkelijke map en de submappen.
Ik vond ook niks terug in verwijderde items, maar merkwaardig genoeg wel enkele mails in kpnwebmail. in zowel de hoofdmap als de submappen.
Maar dat stelt niks voor als je er om en nabij de 880 kwijt bent.
Is dit op te lossen en zo ja, hoe?
Met vriendelijke groet, en In elk geval voor wie dit leest: een goede zondag gewenst
riet ritman
icon

Beste antwoord door Burhan 4 juli 2018, 17:49

Goedemiddag Rietritman,

Wat gek dat je ineens niet meer bij één van je mappen kunt. Het lijkt dan alsof de inhoud ervan is verwijderd. In principe is datgene wat er op de webmail te zien is, het enige wat aanwezig is op je mailadres. Als het op de webmail niet meer zichtbaar is, dan is het vermoedelijk echt weg. Ik kan dan ook niets meer doen om het terug te halen.

Ik zou je wel willen adviseren om je mail geheel opnieuw in te stellen, zodat alles goed blijft functioneren in de toekomst. Lees hier hoe jij je mailadres opnieuw kunt instellen op je apparaten.

Ik hoor graag je reactie!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Goedemiddag Rietritman,

Wat gek dat je ineens niet meer bij één van je mappen kunt. Het lijkt dan alsof de inhoud ervan is verwijderd. In principe is datgene wat er op de webmail te zien is, het enige wat aanwezig is op je mailadres. Als het op de webmail niet meer zichtbaar is, dan is het vermoedelijk echt weg. Ik kan dan ook niets meer doen om het terug te halen.

Ik zou je wel willen adviseren om je mail geheel opnieuw in te stellen, zodat alles goed blijft functioneren in de toekomst. Lees hier hoe jij je mailadres opnieuw kunt instellen op je apparaten.

Ik hoor graag je reactie!

Reageer