Beantwoord

Vermiste mappen onder Postvak in

  • 22 February 2019
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik ben een aantal mapjes (met inhoud) kwijt die ik had aangemaakt onder Postvak In; het waren er meerderen dus ik kan me niet voorstellen dat ik ze per ongeluk zelf heb verwijderd ?!? Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 February 2019, 12:35

Bekijk origineel

7 reacties

Heb je het over mappen in de webmail of in je eigen e-mailprogramma en POP of IMAP?
Welk e-mailprogramma gebruik je eventueel op je eigen computer?
De mappen zijn overal weg; zowel in de webmail als op mijn eigen e-mail...ik werk met Outlook op de laptop
Dan gebruik je dus IMAP en bestaat de mogelijkheid dat op een van de apparaten waar je e-mail op gebruikt per abuis een of meer mappen hebt verwijderd en die zie je dan ook niet meer terug op de andere apparaten die je voor e-mail gebruikt.
Staan die mappen niet toevallig in de map VERWIJDERD of DELETED of TRASH, dan kan je ze weer terugplaatsen?
Nee, helaas 😞 ik kan me ook niet voorstellen dat ik de mappen per ongeluk heb verwijderd en zeker niet allemaal.....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @JacqvanN, Het is wel erg merkwaardig dat de mappen ineens zijn verdwenen. Op welke apparaten gebruik je jouw e-mailadres i.c.m. outlook? Aan de hand van deze informatie zou ik de iMap gegevens met je willen controleren.
ik gebruik meestal de webmail via de i-pad en af en toe via outlook op de laptop. Ik merkte voor het eerst dat de mapjes weg waren op de i-pad; ik had toen al een tijdje geen mail meer gebruikt via outlook op de laptop
Reputatie 7
Badge +19
Ik wou voorstellen om de iMap instellingen te controleren. Aangezien je de mappen ook niet terug ziet op de webmail, is dat niet nodig. Ik heb hier nog gevraagd of er echt geen oplossing is, maar als de mappen niet meer staan in de webmail,dan staan ze ook niet meer op onze server. Als ze niet meer op onze server staan, dan is er ook geen mogelijkheid om de mappen(incl. inhoud) terug te krijgen.

Het is overigens nooit overbodig om de e-mailinstellingen te controleren. Dit kun je doen aan de hand van deze stappen. Selecteer in dit overzicht jouw ipad Vervolgens ga je naar E-mail' > Handmatig instellen en selecteer je: KPN/ Planet/ Hetnet(Imap, Geadviseerd). Aan de hand van deze stappen kun je de e-mailinstellingen op jouw iPad controleren en eventueel aanpassen. Om de e-mailinstellingen van je laptop te controleren kun je op deze pagina je e-mailprogramma selecteren en de stappen doorlopen.

Reageer