Beantwoord

Verplaatsen emails lukt niet

  • 10 December 2019
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Mijn emails in Webmail komen nu binnen in 2 boxen: algemene box en nieuwsbrievenbox. Wanneer ik een email in de nieuwsbrieven box wil verplaatsen naar mijn algemene box, werkt dit niet. Ik krijg de optie wel, maar wanneer ik met mijn muis klik op “Verplaatsen” gebeurt er dus helemaal niets. Zowel bij Internet Explorer als bij Chrome. Wat gaat er fout? 
 

icon

Beste antwoord door RBxx 12 December 2019, 12:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat komt omdat het in werkelijkheid gewoon 1 box is. De e-mails worden op basis van bepaalde kenmerken gesplitst en in 2 verschillende scherm weergegeven, maar feitelijk staat alles gewoon in Postvak IN. Je kunt bij de instellingen ergens die hele nieuwsbrieven optie uitzetten. Dan krijg je weer gewoon 1 Postvak IN.

Reputatie 7
Badge +21

@Hallootje

Zoals Nick83 terecht opmerkt, is het alleen een visueel effect. De e-mails staan allemaal in Postvak IN

Via de knop Weergave aan de rechterzijde van het scherm kan je dit gebruik van Categorieën uitzetten, maar ook (gedeeltelijk) naar eigen wens aanpassen. Mailtjes die in de verkeerde categorie terecht komen, kan je trouwens door “slepen” naar de juiste categorie verplaatsen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Hallootje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht! Ik zie dat er ook al wat reacties gekomen zijn hierop. Ben je hiermee geholpen of heb je nog andere vragen? :slight_smile:

Reageer