Beantwoord

Versturen en ontvangen van e-mail werkt niet meer

  • 23 January 2020
  • 8 reacties
  • 689 keer bekeken

HELP AUB..Ik ben een goede klant bij jullie. Tot voor kort werkte mijn email voortreffelijk. Maar er is een probleem welke niet door klantenservice opgelost wordt. Wat is mijn probleem: Tot voor kort werkte mijn mail op mijn iPhone mijn IPad(Apple) en HP computer (Windows 10) Microsoft outlook prima. Plotseling heb ik een probleem dat niemand kan oplossen. Ik ontvang op alle genoemde apparaten mijn binnenkomende email. Doch ik kan niets meer verzenden. Alles werkt op het oog wel en geeft ook aan email verzonden zonder foutmelding. Doch de mails komen nergens aan. Ook niet als ik ze naar mijn eigen stuur. Klantservice KPN en klantenservice van Apple er bij gehad. Apple zegt ligt aan KPN, deze hebben mijn computer overgenomen en zeggen dat alles goed staat. Al ruim 10 uur aan telefoon gehangen nog niets opgelost. Webmail werkt overigens wel goed! Nu verschuilt KPN zich achter het feit dat het wellicht aan outlook ligt. Hoe zit dat dan met mijn IPad en IPhone??? Men weet het niet. Wie wil mij echt helpen??? IK ben met alles al jaren bij KPN.  Graag snel reactie aub. 

Fran

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Lisa 26 January 2020, 13:44

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @fransvandemeerendonk ,haal i.v.m. privacy je mobiele nummer weg, nu het nog kan.

Kun je wel via de webmail e-mail verzenden en ontvangen?

 

Hoe haal ik het nummer weg?

Reputatie 7
Badge +11

Klik op de 3 groene puntjes rechts ,en kies bewerk

Ja ik kan wel via webmail verzenden en ontvangen.

Reputatie 7

Kan jij een screenshot van de instellingen voor de smtp server op jouw iPad of iPhone hier eens posten. Natuurlijk wel even jouw persoonlijk informatie wegpoetsen.

Gebruik je op alledrie de apparaten Outlook als mailprogramma?

Reputatie 7
Badge +17

@fransvandemeerendonk Welkom hier op ons KPN Forum! Vervelend dat je ineens geen mails meer kunt verzenden via outlook. Is er ‘iets’ veranderd in tussentijd? Heb je bijvoorbeeld onlangs je wachtwoord veranderd o.i.d.? 
Als ik het zo lees, heb je de e-mail ingesteld als IMAP, klopt dit? 
Je bent als een hele poos bezig met het oplossen van dit probleem. Je schrijft dat iemand met je heeft meegekeken, was dit iemand van KPN of Apple?

Als je de mail als IMAP hebt ingesteld zou ik bijna adviseren, gewoon de mail eens helemaal te verwijderen en opnieuw in te stellen. Had je dit al geprobeerd? 
Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen. Ik ben overigens ook benieuwd naar de screenshot waar wjb om vraagt. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ohja, helemaal vergeten de linkjes bij te voegen mocht je de e-mail opnieuw willen instellen. 
IPad en IPhone
​​​​Als je de e-mail opnieuw wilt instellen op je IPad op IPhone kan je in onze toestelhulp zien welke stappen je dient te doorlopen. 

Computer
Voor het (opnieuw) instellen van de e-mail op de computer kan je terecht bij onze ‘E-mail instellen Windows, Outlook, Apple servicetool’.

Reputatie 7
Badge +17

@fransvandemeerendonk We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden!

Reageer