Beantwoord

Verwijderd e-mailadres deactivatie loopt

  • 29 January 2020
  • 15 reacties
  • 267 keer bekeken

Goedemorgen, bij het aanmaken van een email adres heb een typefout gemaakt. Nu heb ik dit email adres verwijderd echter de melding “Verwijderd e-mailadres Deactivatie loopt” is er nog steeds. Nu kan ik niet het goede mail adres aanmaken. Kan het verwijderen bespoedigt worden?

Alvast mijn dank.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 February 2020, 19:29

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@email account verwijderen Tijdens de deactivatie van het verkeerde e-mailadres kan je gewoon een nieuw e-mailadres aanmaken.

Piet.

Helaas, het maximum aantal e-mail adressen (5 stuks, incl primair e-mailadres) zijn al gebruikt.

Reputatie 7
Badge +9

@email account verwijderen Kijk eens in dit topic: https://forum.kpn.com/e-mail-10/deactivatie-email-adres-loopt-488735

Piet.

Ik heb al met de helpdesk van KPN gebeld. Zij geven aan dat het ongeveer 2 a 3 werkdagen duurt voordat het e-mailadres daadwerkelijk is verwijderd en dat ik dan een nieuw e-mailadres kan aanmaken. Nog even wachten dus, anders bel ik gewoon opnieuw. In ieder geval, dank voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @email account verwijderen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het deactiveren kan inderdaad net iets langer duren, maar uiteindelijk zou je hem weer aan moeten kunnen maken. Mocht het van 't weekend nog niet lukken, trek dan even aan mijn mouw dan help ik je hier verder mee! Wil je in dat geval ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het e-mailadres (die verwijderd moet worden)? 

Ik hoor graag van je (ook bij goed bericht uiteraard)!

Reputatie 7
Badge +9

@Susan_ In mijn geval duurt het deactiveren van een e-mailadres al zeker een half jaar… Zo lang, dat ik zelfs niet meer weet om welk e-mailadres het gaat… :disappointed_relieved:

Piet.

Reputatie 7

Zo lang, dat ik zelfs niet meer weet om welk e-mailadres het gaat… :disappointed_relieved: 

Dan weet KPN dat vast ook niet meer en is dat wellicht weer de reden waarom het zo lang duurt. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@email account verwijderen, ik zie het mailadres staan (als verwijderd gereserveerd e-mailadres) maar niet onder het klantnummer dat jij hebt doorgegeven. Dat is vreemd.. Ik heb de reservering eraf gehaald (dan is het mailadres weer beschikbaar voor anderen), wil je even laten weten of je hierdoor weer een e-mailadres kan aanmaken? 

@P.J.M. van der Vooren, dat is wel erg lang. Als je er nog achter komt welk e-mailadres kan ik er nog even achteraan voor je!

@Susan_ , helaas, ik kan nog steeds geen email adres aanmaken en de melding “deactivatie loopt” is ook nog steeds zichtbaar.

 

Reputatie 7
Badge +9

@Susan_  Ik weet helaas het verwijderde e-mailadres niet meer. Heb je iets aan mijn klantnummer?

Piet. 

Zojuist nogmaals met de helpdesk gebeld. Helaas wederom zonder resultaat. Ik begrijp niet goed waarom dit zo moeilijk blijkt te zijn. Aan KPN z'n kant bestaat het verwijderde email adres niet echter aan mijn kant blijft het probleem bestaan.  Ze gaan het verder onderzoeken en weer duurt het zo'n 3 dagen. Inmiddels zijn we ruim een week verder en het probleem is nog steeds niet opgelost!!! Een slechte start bij KPN en dat om een simpele email verwijdering. Afgelopen 17 jaar bij Ziggo zoiets niet meegemaakt :thinking:  

Reputatie 7
Badge +24

Hi, ik neem het even van Susan over in verband met een paar vrije dagen. 

Dit ben ik vaker tegengekomen, in Mijn KPN blijft dit hangen op "deactivatie loopt”. Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst om het handmatig op te lossen. 

@P.J.M. van der Vooren Ik heb dit ook voor jou doorgezet. Nog even geduld. :) 

Reputatie 7
Badge +9

@Alex_P Ik heb gezien dat het probleem bij mij is opgelost, Alex.

Piet.

Reputatie 7
Badge +21

@P.J.M. van der Vooren top, fijn om te lezen! :smile:

Reageer