Beantwoord

Verwijderd e-mailadres herstellen

  • 27 November 2019
  • 7 reacties
  • 279 keer bekeken

de afgelopen dagen is per ongeluk ook een e-mailadres van mij verwijderd. Graag zou ik deze terug gezet willen hebben. Kunt u mij hiermee helpen?

 

Alvast bedankt. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 November 2019, 11:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @mdeweyer, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Gelukkig bewaren wij een e-mailadres zo'n 2 maanden om dit soort dingen te kunnen rechtzetten :smiley:  Ik kan de reservering eraf halen, zodat je hem weer kan aanmaken.

Let wel op, indien het een ouder e-mailadres betreft (dus geen @kpnmail.nl) dan kan je het alleen aanmaken als alias en niet als hoofd e-mailadres. 

Zou je willen noteren in je Forum profiel om welk e-mailadres het gaat? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen. Vul daarnaast ook je naam, postcode + huisnummer en klantnummer in ter verificatie! Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Beste Susan_,

 

bedankt voor je reactie. De gevraagde gegevens heb ik ingevuld in mijn Forum Profiel. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Marinus Deweyer. 

Reputatie 7
Badge +21

@mdeweyer, top dankjewel! Ik heb de reservering vanuit KPN eraf gehaald. Je kan het e-mailadres nu weer aanmaken (als alias) in de MijnKPN omgeving. Je kan een @hetnet.nl mailadres niet als hoofd e-mailadres aanmaken, dus hij komt onder een ander e-mailadres te hangen.

Kom je er niet uit? Gebruik dan ons stappenplan om e-mailadressen aan te maken

Bedankt voor de update. Het lukt mij echter niet om een hetnet.nl adres aan te maken. De keuze is beperkt tot een kpnmail.nl adres. Kan je mij verder helpen?

 

alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @mdeweyer , zoals Susan aangeeft kan je een @hetnet.nl adres alleen als extra adres (alias) aanmaken binnen een bestaand account. Volg daarvoor de tweede optie (E-mailadres aanmaken) op de gelinkte pagina.

Het invoerscherm suggereert dat je alleen kpnmail.nl kan kiezen, maar als je gewoon het volledige hetnet.nl adres intypt verdwijnt kpnmail in het invoerveld vanzelf.

 

Bedankt voor de toelichting. Het werkt.

Reputatie 7
Badge +21

@mdeweyer, fijn om te lezen dat gelukt is! :smile: 

Reageer