Beantwoord

Verwijderde e-mail account terug zetten in MijnKPN

• 30 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Onze dochter heeft bij mijn KPN per ongeluk het verkeerde account verwijderd.
kan dit nog hersteld worden?
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 oktober 2018, 14:39

Goedemiddag Otten1970, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dat kan gebeuren. Een foutje is vaak snel wel weer opgelost gelukkig. Wat betreft het e-mailadres, hier komt na verwijdering een reservering op (anderen kunnen het e-mailadres niet aanmaken, voor ongeveer 2 maanden). Die reservering kan ik eraf halen, zodat je opnieuw het e-mailadres via MijnKPN kan toevoegen aan jouw klantnummer en abonnement.

Echter is hier wel één maar bij, de mails zal je niet meer terug kunnen krijgen hiermee. Dat is wel het jammere, maar gelukkig zijn we aardig op tijd.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Verder kan je het e-mailadres waar het om gaat bij 'persoonlijke opmerkingen' noteren. Heb je dit gedaan, geef dan even een seintje door te reageren in dit topic. Dan help ik je zo snel mogelijk verder hiermee!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Otten1970, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, dat kan gebeuren. Een foutje is vaak snel wel weer opgelost gelukkig. Wat betreft het e-mailadres, hier komt na verwijdering een reservering op (anderen kunnen het e-mailadres niet aanmaken, voor ongeveer 2 maanden). Die reservering kan ik eraf halen, zodat je opnieuw het e-mailadres via MijnKPN kan toevoegen aan jouw klantnummer en abonnement.

Echter is hier wel één maar bij, de mails zal je niet meer terug kunnen krijgen hiermee. Dat is wel het jammere, maar gelukkig zijn we aardig op tijd.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Verder kan je het e-mailadres waar het om gaat bij 'persoonlijke opmerkingen' noteren. Heb je dit gedaan, geef dan even een seintje door te reageren in dit topic. Dan help ik je zo snel mogelijk verder hiermee!
Bedankt Susan,

ik Heb mijn profiel aangepast.
Het gaat om de mailnaam ****
alvast heel erg bedankt.

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Hoi! Dankjewel voor het e-mailadres, ik heb hem even verwijderd uit je openbare bericht 😉 Ik heb de reservering eraf gehaald, als het goed is kan je over enkele minuten het e-mailadres opnieuw toevoegen in MijnKPN als nieuw e-mailaccount en weer in gebruik nemen!
Reputatie 7
Badge +21
@Otten1970, is het gelukt om het e-mailadres opnieuw toe te voegen en in gebruiken te nemen? 🙂

Reageer