Beantwoord

Verwijderde e-mail komt elke keer terug.

  • 26 September 2019
  • 7 reacties
  • 10024 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Iphone6+ ios12.4.2
Elke keer als ik e-mails verwijder komen ze elke keer weer terug in mijn inbox.Ik hoop dat er iemand is die weet wat het probleem kan zijn anyway thanks in advance.
icon

Beste antwoord door Boydstr 30 September 2019, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi B, welkom op ons forum.

Ik denk graag mee. Ik zie dat je dit als POP hebt ingesteld. Ik heb het vermoeden dat je berichten nog op de server worden bewaard waardoor ze steeds weer bij je binnenkomen. Zou je je account als IMAP willen instellen en kijken of dit dan nog steeds voorkomt?
Reputatie 2
Badge
Hi Alex dank je voor je snelle reactie ik ga mijn instelling veranderen van POP naar IMAP en hoop dat dit het”probleem” oplost nogmaals bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alex dank je voor je snelle reactie ik ga mijn instelling veranderen van POP naar IMAP en hoop dat dit het”probleem” oplost nogmaals bedankt.

Geen probleem. Veranderen zal niet gaan, je zult het account opnieuw moeten instellen als IMAP. Hou er wel rekening mee dat e-mails die niet meer op de server staan verwijderd zullen worden wanneer je het POP-account verwijdert. Sla belangrijke berichten dus eerst op. Via webmail kun je zien wat er nog op de server staat.
Reputatie 2
Badge
Thanks Alex voor je aanvullende info ik dacht dat alleen het veranderen van POP naar IMAP voldoende zou zijn.....niet dus goed dat je me er ook op hebt gewezen om mijn bewaarde e-mail op te slaan voordat ik de verandering van account opnieuw zou instellen.
Greetzz Boyd
Reputatie 2
Badge
Hi Alex ik wil mijn 2 bijlagen bij mijn topic deleten maar ik kan nergens de optie vinden om deze te verwijderen normaal gesproken is dit vrij simpel maar ik kan onder
mijn topic nergens een optie vinden om mijn reactie te wissen of de topic te bewerken om op die manier de bijlagen te wissen.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alex ik wil mijn 2 bijlagen bij mijn topic deleten maar ik kan nergens de optie vinden om deze te verwijderen normaal gesproken is dit vrij simpel maar ik kan onder
mijn topic nergens een optie vinden om mijn reactie te wissen of de topic te bewerken om op die manier de bijlagen te wissen.


Gedaan. 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Dat is een bekende bug in de voorlaatste IOS update, in IOS 13, in 13.1.1 is het verholpen.