Beantwoord

verwijderen reservering e-mail adres

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Badge
Enige tijd geleden heb ik een e-mailadres verwijderd uit een van onze accounts. Dit e-mailadres wil ik nu weer toevoegen aan een ander account maar dit is (nog) niet mogelijk. Ik heb op het forum gezien dat KPN de reservering kan verwijderen zodat ik het e-mailadres weer kan gebruiken. Kunnen jullie dat voor mij in orde maken?
Alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Nadia 24 January 2019, 12:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hay Maree, dat kan ik! 🙂 Leuk dat je ons hier op het forum hebt gevonden, welkom. Als jij je forumprofiel aanvult met; naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mailadres (in klantnummer mobiel) kan ik voor je aan de slag. Laat je het hier ook even weten dat je de gegevens hebt bijgewerkt?

ps. jouw persoonlijke gegevens zijn alleen voor de mods. te zien, ze blijven privé!
Badge
Hallo Nadia,

De gevraagde gegevens zijn ingevuld. Het betreffende mailadres waarvan de reservering moet worden verwijderd staat in klantnummer mobiel. Hoop dat dat goed is.
Grtz,
Maree
Reputatie 7
Het is gelukt Maree, het adres is uit de reservering gehaald. Je kunt deze meteen weer opnieuw activeren in MijnKPN. Succes! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂
Badge
Dank je wel Nadia, ik heb het adres weer kunnen activeren.
En mijn excuses dat ik deze vraag ook in andermans topic stelde; beginnersfoutje 😊
Reputatie 7
Hahah, ik zie dat nu ook pas. Geen enkel probleem Maree. Dat is zeker niet erg, we splitsen het vaak daarna even voor je af in een nieuw topic zodat de oude TS er geen 'last' (notificatiemail) van heeft. Als het wel actueel is, laten we het vaak onder 1 topic staan.

Kom gerust nog eens langs op ons forum! We hebben hier veel klantvragen beantwoord staan, vaak door andere klanten. Als je nog eens hulp nodig hebt, of zelf kennis wilt delen wees zo vrij!

Reageer