Beantwoord

Verzendnaam in kpn webmail veranderen

  • 28 October 2019
  • 9 reacties
  • 1368 keer bekeken

Is het mogelijk om het eerste deel van mijn verzendnaam in KPN webmail te veranderen?

Het is nog een planet account …...@planet.nl

groet Wim Habraken 

icon

Beste antwoord door wjb 30 October 2019, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @wim ha . Welkom op het forum.

Je kunt in de webmail, als je een nieuw mailtje opstelt, het verzend adres aanpassen. Hier kun je kiezen uit eventuele aliassen die je hebt aangemaakt. 

Klikt op het verzend adres en er gaat een venstertje open waarin je keuzes krijgt. Heb jij aliassen onder je mailbox hangen? Zo niet, kun je dit doen via Mijn KPN. 

 

Reputatie 7

Via https://email.kpn.com kan je e-mail aliassen definiëren en kan je de alias selecteren die standaard als verzend e-mailadres gebruikt moet worden.

Let op: Het lijkt alsof je alleen @kpnmail.nl aliassen kunt definiëren, maar door het hele e-mailadres in te geven kan je ook jouw @planet.nl alias vastleggen.

Een hele mooie aanvulling van wjb. 

Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt, @wim ha . Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Dank je wel WJB ik kwam een  heel eind en had mijn planet account in het vakje verzendadres  maar Helaas krijg ik dan onderstaande melding;

De e-mailadressen konden niet opgeslagen worden. E-mailadres xxx is niet beschikbaar.Het verzend e-mailadres kon niet gewijzigd worden. In KPN mail krijg ik geen keuzes te zien bij het verzendvakje alleen mogelijke adressen om aan te verzenden Groet Wim Habraken

 

admin: e-mail adres in profiel gezet

Hoi @wim ha . Ik wil graag meekijken want dit gaat nog niet zoals het hoort.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Dag Erwin,

Helaas werkt het nog niet

hierbij wat gegevens xxx

hartelijke groet

 

admin: gegevens in profiel gezet

dag Erwin is het gelukt met de omzetting naar de nieuwe kpn webmail en is mijn vraag dan mogelijk?

 

hartelijke groet Wim Habraken |

Sorry voor de late terugkoppeling. Helaas konden de techneuten geen voorrang geven aan jouw omzetting. Wel wisten ze mij te verzekeren dat de klus binnenkort geklaard is.

Dus jouw webmail zal nu ieder moment omgezet worden. Zodra dat gelukt is, kun je het verzendadres in de mail die je op dat moment aanmaakt, direct aanpassen.

Heb je recentelijk nog ingelogd? 

Ik log elke dag in maar er zijn nog geen ontwikkelingen hartelijke groet Wim Habraken