Ik heb hetzelfde probleem. Ontvang wel mail van derden in mijn inbox van Outlook en webmail.
Verzenden via Outlook lukt niet. Die mail staat wel in de map ‘verzonden’ en ook in de map ‘verzonden’ van webmail, maar komt niet aan bij de ontvanger.
Tweemaal met klantenservice gebeld en tweemaal werd mij verzekerd dat het niet aan KPN ligt maar aan Outlook en dat ik daar maar mee moet bellen.
Zojuist met Microsoft ruim een uur lang alle instellingen gecontroleerd en alternatieve routes geprobeerd, maar dat leverde geen oplossing. Volgens Microsoft ligt het echt aan KPN en ze geven ook aan dat dit probleem bij meer mensen speelt en dat zij die klachten steeds krijgen doorgespeeld.
Op dit forum lees ik nu dat er wel degelijk sprake kan zijn van een KPN blokkade van mailadressen. Via Blacklist zie ik geen blokkade. Hoe nu verder?
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, extra berichten in verschillende andere topics hier naar toe verplaatst om het gesprek op één plek te houden
Beste antwoord door Langea
Bekijk origineel