Beantwoord

verzonden items niet te verpakken

• 19 september 2017
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds 1 week kan ik mijn vele verzonden items niet meer ïnpakken"

Nu komen van alle dagen weken en maanden de e mails te voorschijn
De ingekomen mails daar gaat het goed bij

Wat heb ik verkeerd gedaan
icon

Beste antwoord door Natasja_1 22 september 2017, 13:02

Zou je de instellingen, die op dit moment staan ingesteld in Outlook 2010, willen controleren aan de hand van deze pagina? Als je ziet dat een instelling niet goed staat, kan je deze aanpassen. Kan je daarna kijken of je met jouw e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord kan inloggen op deze pagina? Hoor graag van je of dat lukt!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @zijdehoen, welkom op het Forum! Ik wil graag met je kijken naar oplossing, maar op dit moment heb ik niet helemaal helder wat er precies mis gaat. Kan je het probleem toelichten?:-) Hoor graag van je!
Goede avond Natasja
Normaal kon ik bij verzonden items alle items op dag , week, maand of ouder "verpakken
Als ik er 1 nodig had drukte ik op de balk van vorige week en voila alle e mail van vorige week kwamen te voorschijn.

Nu lukt dat wel bij inkomende mail maar verzonden mails blijven in grote getale in het postvak

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd

Groeten
Martha
Reputatie 7
Badge +10
Ik begrijp het nu, Martha 🙂 Je hebt op dit moment zowel een probleem met het 'verpakken' van verzonden items en de melding dat je instellingen verouderd zijn. Ik ben erg benieuwd welk e-mailprogramma (bijvoorbeeld een bepaalde Outlook versie of Windows Mail etc) je precies gebruikt. Kan je mij dit nog vertellen? 🙂
Outlook 2010
Reputatie 7
Badge +10
Zou je de instellingen, die op dit moment staan ingesteld in Outlook 2010, willen controleren aan de hand van deze pagina? Als je ziet dat een instelling niet goed staat, kan je deze aanpassen. Kan je daarna kijken of je met jouw e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord kan inloggen op deze pagina? Hoor graag van je of dat lukt!
Reputatie 7
Badge +10
@Martha, is het hiermee gelukt om de melding weg te krijgen? 🙂
Ja ik heb nu 2 dagen geen melding meer gezien

Bedankt

Martha van dam

Reageer