Beantwoord

verzonden mail komt retour.

  • 9 April 2021
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Alle mail die ik de laatste dagen stuur naar een contact wat KPN, telfort of daaraan verwant mail adres hebben komen terug. Heel vervelend. Dit moet bij de KPN vandaan komen. Ook de helpdesc van provider krijgen hier veel vragen over.

icon

Beste antwoord door RBxx 9 April 2021, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ed H. 

Dat betekent vermoedelijk dat het spamfilter van KPN je mail als spam beoordeelt.

Neem contact op met KPN Abuse (beheerder van het spamfilter) via abuse@kpn.com .
Zij kunnen dit onderzoeken en oplossen.

Het gaat over verstuurde mail. Naar adressen die ik dagelijks gebruik en nu opeens terug komen. Gisteren wel minstens 20.

Groet van Ed.

Reputatie 7
Badge +21

@Ed H.

Je verstuurt mail naar KPN adressen, dus die komen binnen op de inkomende e-mailserver van KPN en dus ook langs het KPN spamfilter. Wat is de foutmelding die je ziet in de reactie die je ontvangt?
Is dat  550 5.0.0 Mail rejected ? Zo ja, dan komt dat van het KPN spamfilter.

550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected. is wat er bij staat. Maar het is altijd goed gegaan en nu ineens...